choe Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Er 17 uker på vei med nr 1 og har de siste ukene merket at det plutselig blir steinhardt i nedre det av livmoren, som en hard klump. Det kommer som regel når jeg ligger på ryggen. Tror ikke det er kynnere ettersom de gangene jeg har opplevd det, kjenner jeg at hele livmoren blir hard. Kan det være at babyen legger seg til rette helt nederst eller kan det være noe annet?? Noen som har opplevd det samme?
85Anonym*Høygravid* Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Jeg opplever det også av og til når jeg ligger på rygg (er 22+5 uker på vei). Jeg vet dessverre ikke hva det er, så jeg også lurer på det. Noen som vet?
Corneliuss Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Høres ut som babyen. Jeg får noen ganger det samme og kjenner det igjen fra førstemann. (Men husker det da fra han var større og at det ikke var noen tvil. La sikkert ikke merke til det med han før i 3. tri =O)
mammaløve Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Har opplevd det samme, er i uke 19. Tror det kjennes litt annerledes ut når jeg får kynnere, for da kan det gjøre vondt også, også løser det seg opp dersom jeg rører på meg. Men noen ganger blir jeg også bare "hard" i nedre del av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå