Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk å la meg.. så ikke meld før nå.. Var altfor sen i seng allerede hehe.. Var du også om natten allså:)))

Skrevet

Beklager at jeg bruker deres tråd til å svare, jeg ville også heller brukt en av de sidene der inne enn å gå over til klikk for det frister ikke.

Hvilke andre forumer finnes egentlig som vi kan bruke? jeg kan jo se etter selv, føler liksom ikke at jeg passer inn på dib-mor35+++ i en alder av 28 :P hehe men det er et bedre alternativ en klikk iværtfall :)

Dib har jeg nemlig aldrig vært inne på..

Skrevet

Jeg kunne laget en egen tråd til spørsmålet, det gjelder jo alle brukere her inne.

Skrevet

Jeg likte ikke i det hele tatt de skulle legge ned bam:( Men vil gjerne fortsette å være med videre. har ikke noe lyst å lage meg en klikk profil, kanskje dib over 35 hadde vært ett alternativ ja. Hvis det ikke er altfor mange igjen der, litt av det vi syntes er greit er jo at det er lett å finne igjen trådene her..

Skrevet

Det er veldig stille på Mor 35++ og siden mange av oss bammere er ca 35 kan det være et fint sted å møtes, tenker jeg. Det er jo ikke adgangskontroll der, så man kan være der uten å være 35.

Skrevet

Er det du og meg som er her igjen, Blond? Jeg er meget trøtt idag etter ranglingen igår.. Blir nok å sovne på sofaen tidlig ikveld ja.

Skrevet

Hehe.. det er vel det, men de andre kommer luskende etterhvert, tror du ikke? Blir temmelig sløv kveld her også, litt tv og nett. Når jeg først har en nettperiode bruker jeg mye tid her. Kommer liksom igang med skrivingen og da blir terskelen for innlegg lavere.

Skrevet

Ja slik er det her også.. Men nå blir jeg borte noen timer før barna er i seng og kvelden har roet seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...