Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et fint, behagelig bæresjal til helt nyfødte?

Og priser hvis dere vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra en venninne som har bæretøydilla har jeg fått anbefalt en babyhawk mei-tai. Den kan brukes helt fra nyfødt, og jeg bestilte min direkte fra babyhawk sine sider.

Hvis du tenker mer på et vanlig elastisk bæresjal har jeg dessverre ikke noe å bidra med, da vi håper mei-tai'en skal dekke alle behovene :)

Skrevet

Pris; Rundt 650 kr der jeg bestilte.

Skrevet

på www.lotusbarn.no og www.krusedull.net har de salg akkurat nå. De har både elastisk og vevd sjal og meitaier og formsydde. De fleste anbefaler elastisk til nyfødde, det er lett å lære og man kan knytte det på seg før man setter babyen på plass. Meitai og formsydd kan man også bruke til nyfødt, manduca og beco butterfly II(formsydde) har spedbarnsinnlegg. I meitai trenger du ikke det da du kan lettere kan tilpasse bærestillingen og størrelsen med måten du knytter stroppene :D

Se www.tettinntil.no for instruksjoner på de fleste sorter og www.tettinntil.no/forumet for omtaler av de forskjellige =)

Skrevet

Takk for svar. Sinnsyklt mange å velge mellom.. Syns det er vanskelig jeg. Jeg får en liten pike 1 juni, så jeg ønsker meg et tynt sjal. Mange som anbefaler Sino sjal, men det er umulig å få tak i!!? Noen som vet om hjemmesider i feks Sverige som sender? Eller tror dere det vil gå greit med Moby Wrap eller Mam Eco?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg bestilte Sino sjal forrige dagen på Lotusbarn.

Gleder meg til å få det og begynne å bære når veslegutten kommer til verden :)

Skrevet

Hvilken farge? Jeg var inne å tittet, men da hadde de bare orasje?

Har så lyst på!!! :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg har bestilt den orange jeg da, for er ikke så nøye på hvordan den ser ut. Var jo 35% avslag på den orange så ;)

Men de hadde den jo også i 2 andre farver. Men når jeg går inn nå finner jeg ingen av de :P

Kan du ikke sende en forespørsel til de og høre om de har igjen noen da?

Kanksje jeg var heldig og fikk den siste.....

Skrevet

Me hadde MobyWrap til nummer ein, og det funka supert. Kostar ca fem hundre i Norge, trur eg, men eg kjøpte frå USA då dollaren var låg. Google "buy Mobywrap", så får du mange amerikanske nettbutikkar.

Skrevet

Har du forresten prøvd finn.no? Det pleier ligga mange sjal ute til ein billig penge, særs elastiske som mobywrap.

Skrevet

Hva slags sjal kjøpte du på granit? Bor like rundt hjørnet :)

Skrevet

Elastisk bæresjal. Brukte det fra nyfødt til 1 1/2 år. Flere fine farger da jeg kjøpte det.

Skrevet

Jeg var kjempefornøyd med Moby-wrap`en min forrige gang og gleder meg til å bruke det igjen :) Syns det var supert da snuppa var nyfødt iallefall. Så trygt å ha henne så tett inntil :)Skal kjøpe Manduca og ha i tillegg denne gangen, den kan brukes lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...