Tommage♀♂ Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 "Jeg liker Nils bedre enn Per" Anonym "Hva skal dere ha til middag i dag?" Anonym Sv. "Fiskepudding" Anonym Hva er det som er så avslørende med sånne trivielle ting at dere føler for å gjemme dere bak anonymknappen?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 det har blitt en vane. Jeg svarer alltid anonymt. Vil ha friheten til å kunne si hva som helst uten å tenke på at det kan komme tilbake og bite meg i halen senere.. ;.-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 He he, jeg ser poenget ditt. Det ble bare en vane etter at jeg begynte å treffe noen andre dibbere i kommunen her på leketreff med barna. Vil ikke at de skal vite alle detaljene jeg legger ut om meg selv her.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Eeeeeh fordi vi er på en anonymside??? Hvis du har noe mot det er det bare til å gå over til skravlesiden eller et annet forum uten anonymknapp.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Hovedsakelig fordi jeg har samme nicket er som på BabyVerden, oppretta begge kontoen samme dagen. Jeg er ikke interessert i å kjennes igjen her av BV'ere på alt jeg svarer på. På de trivielle spøsmålene kunne jeg signert med nick, men nå trykker jeg på anonymknappen av ren rutine. Det har jo ikke noe å si, har det vel?
Tommage♀♂ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er fullstendig klar over at vi er på et anonymforum kjære deg. Og anonymknappen er der for at du skal kunne spørre om personlige/flaue/utleverende ting. At du og mange fler er anonyme for hver minste ting er for meg ganske rart, men det plager meg ikke sånn til hverdags (kun til fest). Jeg henger ikke bare på anonym heller=) Men det må da være lov å spørre?
Tommage♀♂ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er fullstendig klar over at vi er på et anonymforum kjære deg. Og anonymknappen er der for at du skal kunne spørre om personlige/flaue/utleverende ting. At du og mange fler er anonyme for hver minste ting er for meg ganske rart, men det plager meg ikke sånn til hverdags (kun til fest). Jeg henger ikke bare på anonym heller=) Men det må da være lov å spørre?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Jeg kjenner ikke Tommage bedre enn Anonym, så jeg skjønner ikke vitsen med nick. Ikke har jeg lyst å bli kjent med noen her, heller, bare skravle uforpliktende, spørre om ting, eller betro meg om ting, si min mening om ting, uten at dere skal tenke at det var hun som mente det i forrige innlegg, eller spurte om det i går eller for en uke siden. Utrolig hvor opphengt folk er i nick her. Whyyy?
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjenner ingen her jeg heller, selv om de har nick. Men i en lang tråd signert av kun anonyme er det litt vanskelig å vite hvem som svarer hva. Hilsen NN 13.24. Ok, så må man bla seg oppover til klokken 13.24 for å finne ut hva den personen har skrevet før osv. Meen, for all del, jeg er ikke spesielt opphengt i nick, jeg bare lurte på hva grunnen var. Noen har sine grunner ser jeg, andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Fordi 100 "usaklige" innlegg fort kan føre til at noen kjenner en igjen hvis de går inn for å undersøke det nicket litt nærmere.. vet jo aldri om naboen, venninna eller kollegaen leser her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå