Gå til innhold

Når starte å bruke mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+4 i dag og ganske oppblåst. Folk spør meg alt nå om jeg er gravid, så tror ikke det bare er i hode mitt jeg er større ;)

Fikk mammaklær av ei jeg kjenner i dag så jeg har det fremover, og må bare si; GUD så deilig de var å ha på! Buksene passer perfekt og var veldig deilig mot magen..

Men lurer på om det er veldig tidelig å bruke mammabukser allerede? Hvor tidlig begynnte dere å bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+2 nå og har brukt mammabukser siden jeg var 5 uker. Har vært veldig oppblåst hele tiden.

Det er jo så vondt å presse på seg en vanlig bukse når man er oppblåst.

Jeg syns ikke det er for tidlig, man må gjøre det som passer for en selv. Bruk de med god samvittighet:)

Skrevet

Har brukt det en stund jeg. Mamma klær eller joggebukser... Det er vondt og ubehagelig med mine bukser så de er godt gjemt.

Skrevet

Fra uke 7 forrige gang for da måtte jeg kjøpe dem... Denne gangen kom de på allerede ved 6 uker ;)

Deilig å slippe presset på magen :)

Skrevet

Begynte i veke 5... Ubehageleg med dei vanlege buksene. I mitt første svangerskap begynte eg etter 5 mnd trur eg, men no ser eg ikkje poenget med å vente!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg magebelte, som jeg har utenpå arbeidsklærne mine. Det begynner vel gjerne og bli 2-3 uker siden. Må snart gå meire drastisk til verks:)

Skrevet

Jeg syns det er så deilig med tights og tunikaer, jeg!!! Har likt å gå i det masse før, så jeg bare bruker de klærne myyyye oftere nå enn tidligere. Nesten som å gå i pysj! Og når jeg kjøper nye tights, så er det gjerne en str. for store, slik at de ikke kommer til å presse på magen på en god stund! (Er 8+5)

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag, og kjøpte meg mammabukse for 3 dager siden. Det var _fantastisk_ å få på seg en mammabukse! Etter å ha slitt med trange bukser, og "ikke kneppe igjen øverste knappen på buksen"-slit, så var det himmel å komme inn i en mammabukse som man bare smatt på seg. ingen knapper eller noe som strammet. Jeg prøvde mange ulike bukser på H&M, men fant ingen der som var særlig gode. De er da så trange i leggene, ikke det at jeg har så store legger, men det var helt forferdelig. Derimot så hadde de gode strømpebukser og tights til en billig penge. Skal du ha en god bukse anbefaler jeg deg å gå til "Den kule mage" hvis du har mulighet. Litt dyrt, men gode bukser :) Nå er ikke jeg i største laget, men jeg merket på mine vanlige klær at jeg hadde lagt meg ut litt. Så jeg følte meg litt dum der jeg troppet opp på "Den kule mage" og skulle ha mammabukse, når man egentlig ikke kunne se på meg at jeg er gravid. Samma det, så lenge man får det behagelig.

Lykke til med shopping og svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...