Emma&Adrian Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 YES! Bort med snø!! Gata jeg bor i er helt for j***** å gå i nå! Di brøyta ikke da snøen falt,så det er ca 10 cm med is,og litt snø oppå...eller slaps oppå... Så nå tør jeg å satse på at hele dritten forsvinner! Gud som jeg gleder meg til vår!! Her i stavanger er vi vandt med max ei uke med snø føler jeg hehe,men nå har vi hatt i over 3 mnd! Var gøy,i 2 mnd,men man blir lei!
melkekua™ Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Vil ha våååååååååååååååååååår ;-) Her på østlandet har det smeltet masse, og det gjør meg ingenting. Er så herlig å høre småfuglene på morran :-)
Rampongi Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 å bor du i herlige Stavanger? Heldiggrisen! Her i midtnorge starta snøen å regne bort i går, men i løpet av gårdagen og natta begynte det å snø igjen. Tror jeg blir snål.. Jeg hater vinter. Tror jeg må trekke sørover..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg håper skyene her på østlandet blir til regn også. Det er så effektivt for å få vekk is og snø og slaps.
Emma&Adrian Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 Bor i herlige stavanger ja Idag kan jeg se plenen i hagen! Som forøvrig er brun...men men,jeg ser iallefall plen!
blomstre Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 ...har du lagt merke til all hundedriten som kommer frem? Den har liggi dypfrossen der i snøen og nå dukker de opp! Var en ny utfordring å gå til barnehgen i dag, ikke bare passe seg for å skli på isen, men også se seg godt for så man ikke sklei i hundedriten.... æsj. Trodde hundeeierne at den forsvant når de bare sparka litt snø over eller? Ligger jo midt i gangstien! Fytti... (ikke katta denne gangen).
Emma&Adrian Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2010 JA! Det der er sykt irriterende!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 utrolig irriterende at det nå blei antydning til sol her. Sol smelter ikke like mye snø som regn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå