eggstokk Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei jenter Noen av dere som har brødbakemaskin? Erfaringer, gode/dårlige? Merker å anbefale Tusen takk for hjelp.
sjøsamen Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 ja vi har det. Wilfa.... bruker den nesten aldri. Brødene blir rare i de. Men er grei å bruke til å lage delger med. Brukte den endel da jeg fikk den, men ellers har den vel stått og samlet støv de siste 5 årene.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Brukt min bare en gang, og brødet ble kjempegodt. Skal lage mange flere brød, for dette var artig. Alle maskiner er omtrent like, og har hørt at det er kjempefint å lage loffbrød eller kanelbrød med dem. Grovbrødet jeg lagde ble nydelig. Gleder meg til neste brød som skal stekes på natten mens jeg sover.
Tommage♀♂ Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Jeg brukte min hver dag i 2 mnd, så ble den stående. Fant ut at det var like greit å bake brødene selv. Brødene får en rar konsistens, samme hvilken oppskrift jeg bruker. Stuet den derfor inn i et skap, og den tar jeg IKKE med meg når jeg flytter. Gidder ikke skjekke merke...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg bruker maskinen som en brød-elte-heve-maskin, men ruller ut brødene og steker i ovnen... Deigen blir suveren både til boller, pizza og brød når den eltes og heves i maskinen! Synes brødene som steker i maskinen ikke blir like gode, og lager man de på natten er de enten for varme når man står opp og skal ha brødet eller fuktig hvis man har programmert det slik at det har blitt avkjølt i maskinen... Så det fungerte heller dårlig synes jeg..
eggstokk Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Takk for svar. Hvilket merke har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå