Gå til innhold

Har du opplevd dette?? Litt langt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av januar hadde jeg veldig sprengte pupper, kvalm, mensenmurringer og i grunn tydelige symptomer på graviditet. Vi hadde sex på el-dagen (med kondom; er i utgp.ikke prøvere) og nøyaktig en uke etter begynte dette. Jeg lurte på om jeg kunne være gravid, men ventet til IKM med å teste. Testet negativt og to dager etter kom TR. Eller hvertfall det jeg trodde var TR. Det varte bare i to dager og var nesten ikke friskt blod. Jeg klarte ikke riste av meg gravid følelsen og testet igjen. Negativ. De fleste symptomene forsvant i ei ukes tid, så begynnte på det igjen. Jeg trodde rett og slett at jeg skal begynne med pms plager fra EL til mens, for denne gangen fikk jeg 4 dager lang blødning 3 dager etter IKM.

 

Likevel klarer jeg ikke riste av meg følelsen av å være gravid. Er trøtt, det stikker litt i magen, har litt vondt i ryggen og gått opp 2 kilo (kan ha sammenheng med røykeslutt). Men ellers har de andre symptomene gitt seg. Er bare det at hvis jeg er gravid, så er jeg faktisk i uke 9...Og bør vel kontakte legen snart..Føler meg skikkelig teit, som i det hele tatt tror det siden jeg har hatt mensen...Har bestillt nye tester, men kjenner jeg er litt bekymra for å teste også...

 

Tror dere det i det hele tatt er mulighet for at jeg er gravid?? Helt ærlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok mulig ja..

 

Jeg har visst at jeg var gravid lenge før TR skulle kommet. Fikk spotting istedenfor mensen, rustrød gugge.

 

Ville tatt en test. Ønsker du deg barn da? Dere brukte kondom, men er det krise om du blir gravid?

Skrevet

Takk for svar:)

Ja, brukte kondom, så ikke helt planlagt. Men et "uhell" er mer enn hjertelig velkommen. Følte det litt som krise i begynnelsen, men rart hvor vant en blir til tanken og hvor fort man begynner å drømme. ;) Så absolutt ikke krise, nei. Er 28, så mange som mener det er på tide;D

 

Da er det ikke bare jeg som er tullete, men faktisk mulig... Skal få tatt en test. Blir uansett gal av å ikke vite. Håper bare testene kommer med posten i morra.

 

Hvis den er positiv bør jeg kanksje komme meg til legen ganske fort? Føler alle her inne har vært til både gu og ul lenge før uke 9.

Førstegangs jeg, så aner lite dette kjenner jeg..

Skrevet

Flere som har hatt mensliknende blødninger under svangerskapet og rundt den tida en skulle hatt mensen?

 

Veldig glad for å høre andres erfaringer;)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...