Gå til innhold

Hva synest dere om guttenavnet navnet Viljar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det, men sambo er skeptisk..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint :-D Vinjar er også flott om dere skulle trenge et annet alternativ hehe! Jeg elsker norrøne navn!

Skrevet

Kjempeflott navn! Jeg vil gjerne at gutten i magen skal hete det, men samboeren min liker det ikke. Hva er det med disse mannfolka? :-)

Skrevet

Ikke et navn jeg hadde valgt :)

Skrevet

Grusomt, kjenner i tillegg 2 gutter som heter dette og de begge er meget aktive og har adhd så for meg tenker jeg også på gutter som er urolige/hyper.

Skrevet

Forbinder det med en islandshest så klarer ikke helt å se for meg en gutt med det navnet...

Skrevet

Enig med siste taler ;))

Kjempeflott sterkt navn ;))

Skrevet

Sterkt og flott navn! Noe annet en pinglete Chrisandere!

Skrevet

Nydelig :)

Siden min yngste heter det :)

Skrevet

Jeg elsker det, har tenkt å kalle ungen min det om jeg får en sønn i framtiden :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt det til gutten min. Mannen var skeptisk..Stod mellom Eksil og Viljar til slutt....Da han var født, spurte JM om vi hadde navn..Mannen sa :- nei, vi holderp åog velge mellom to navn;- Eskil og...... Også HUSKET han ikke Viljar...Så da skar jeg gjennom og sa at OK, det BLIR eskil..Selv om han for meg var Viljar leeeenge..Han VAR en VIljar, mer enn Eskil..Fortsatt synes jeg at VIljar er mer "ham";- men Eskil er veldig riktig for gutten vår blitt :o)

SÅ gå for Viljar....Ta det i bruk for oss som ikke fikk brukt det :o)

Skrevet

UTROLIG flott og sterkt navn!

Eldstesønnen min på 10 år heter det, og har aldri angret ett sekund på valget:-)

Hadde babyen i magen nå vært en gutt, ville det blitt en liten Eskil, men vi får jente denne gangen:-) Har lyst å kalle henne Vilja, men ser at det blir for likt.

Skrevet

Jeg syns det er helt forferdelig stygt.

Skrevet

Liker det kjempe godt. Hvis jeg får gutt en gang skal han hete Viljar :)

Skrevet

liker bedre jenteversjonen Vilja.

Med R`en på slutten fikk jeg faktisk assosiasjoner til nynastister (??) Aner ikke hvorfor men.

Skrevet

Hehe, jeg har Vilja/Viljar som navn til Baby i Magen.

Men likte godt Vinjar, som ble nevnt over her og.

Har ikke diskutert det med gubben enda da, kjenner jeg han rett, kommer jeg til å måtte overtale han til dette...

Skrevet

Jeg forbinder det også med en islandshest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...