Gå til innhold

Guuuud så kjedelig her for tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det blitt av alle morsomme,vittige, idiotiske, tullete, ironiske, latterlig, triste, opplysende og lesegfillete innlegg?

Saaaavner det ..........kjeeeeeder meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lage et sånt innleggs elv da, ikke bare forvente at alle andre skal gjøre det ;o)

Dette innlegget var jo ikke akkurat oppløftende det heller da! hehe.

Skrevet

Nei det har du rett i:o) Men det er så lite respons her for tiden, og jeg er ikke i mitt mest fantasifulle hjørne om dagen.

Skrevet

Tar du en titt på mest aktiv-lista ser du at antall innlegg er drastisk redusert. Så prosentandelen på innleggene du er ute etetr er nok den samme, barre i mindre skala=)

(og ja, jeg synes også det er kjedelig her. Likevel er jeg her. Hver kveld. *sukk*)

Skrevet

Enig....

JEg er ikke flink med å lage spennende innlegg,for jeg er visst ikke så morsom og spennende,men håper jo at andre skal være ;)

Og siden jeg sitter alene HVER kveld,så er det ganske trist at det har dabbet av her...

For jeg har ikke noe bedre å gjøre på kvelden enn å lese på dib hehe

Skrevet

Nei det er det som er skikkelig kjipern:( Hva kan årsaken til den dårlige aktiviteten være? Jeg nekter å tro at det er sååå mange som har fått seg nye interesser og "sluttet" her.

Skrevet

Alle har begynt å strikke....vedder på det ;)

For jeg hadde en LITEN (understreker liten her) pause,og det var fordi jeg begynte å strikke hehe.

Men jeg har gitt opp...selv om jeg har en strikke bestilling på gang...hmmm...tar det i morgen ;)

Skrevet

Jeg mistenker at mange har flyttet til andre forum. Både pga reklamemengden og fravær av kontroll her inne.

Desverre=(

Skrevet

Jeg måtte sjekke innleggslisten, stor forskjell fra dibs storhetstid da det var 1000 innlegg flere på dem som hadde flest innlegg. Er ikke stor forskjell på dib og bam når det gjelder de mest aktive til å starte tråder, men er såklart flere her som starter tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...