blond Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Helgen blir stille, har hatt aktive helger en periode og da er det godt når det ikke skjer mye. Tar det som det kommer! Hva med deg?
Lene~mor til tre Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 På lørdag skal ungene på skolen og vi skal være med dem, på søndag blir vi nok hjemme å slapper av siden det blir den eneste fridagen denne uka
Jojo x3 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vi skal forhåpentligvis på ski søndag og imorgen håper jeg at vi kommer oss en tur ut på kvelden uten barn, kino eller noe.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 I morgen skal vi på vinterfest i byen, spise frokost på hotellet, ake i by-bakken,gå på skøyter i byen, rebusløp for ungene, grilling og aking utenfor en restaurant utenfor byen(blir middag det da) Søndagen håper vi på fint vær så vi kan gå oss en skitur.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Bursdag, spise ute med gode venner og jobb.. Full helg med andre ord. Men skal nok få tid til husarbeid og sløving også innimellom:)))
2barns mor Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2010 Helgen vår går med til husarbeid og litt forefallende arbeid. Har et relativt stort oppussingsprosjekt på gang, så jeg er veldig ivrig på å få det istand, men det tar nok enda ett par uker til det er helt ferdig. Ellers så håper vi på fint vær, slik at vi får vært ute, kanskje en skitur - men hvis regnet fortsetter å øse ned slik det har gjort nå - så kanskje blir det badeland med barna. Tar ting litt som det kommer...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Har fri helg, så hadde egentlig tenkt å dra på UKM og høre min nevø synge..... men så var det noen som måtte på håndballkamp, og noen på bursdag, og selv skal jeg selge billetter i idrettshallen, så det var den lørdagen....... Får håpe vi kommer oss ut på ski på søndag da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå