Gå til innhold

Tror Alva hadde slutta å dibbe jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ihvertfall vært her i kveld.. og ikke spesielt diskret heller..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Så har hun vel begynt igjen da.

Skrevet

Godt vi har noen som følger med..;-)

Skrevet

Å herregud, er det mulig?! Er det ikke lov å stille spørsmål om man lurer på det, selv om man har holdt seg unna en stund?

Det er helt utrolig hva enkelte klarer å henge seg oppi. Dere kan da umulig ha mye å gjøre i livene deres?!

Skrevet

Synes det var veldig hyggelig å se henne her inne igjen, håper hun blir:)

Skrevet

Monajenten... kan du være så snill å roe deg litt ned? Vi begynner å bli lei av deg oki?

Grunnen til at det blir tatt opp regner jeg med, er vel fordi Alva for en stund siden annonserte sin avskjed og skulle slutte og dibbe for hun var opptatt med nye og større prosjekter. Men det varte jo tydeligvis ikke så lenge, men hun er jo for all del velkommen tilbake..

Skrevet

Jeg er helt rolig jeg, så trenger ikke å roe meg ned!

At du er lei meg er din sak, men likevel er du så feig at du ikke tør å stå frem med det. Det er greit med anonymknappen hvor man kan skjule seg og lire av seg det meste.

Jeg syns det er helt ekstremt hva folk klarer å henge seg oppi. Hvorfor skal noen bry seg om Alva skriver et innlegg? Hun lurte jo tydeligvis på noe, og det gikk ikke lange tiden før noen anonyme måtte sette i gang en mølle.

Jeg er lei av anonyme folk som tydeligvis har så lite å gjøre i hverdagen at de må skrive innlegg om hver minste lille detalj som skjer her inne. Sikkert på samme måten som du er lei av meg. Men du? Det er ikke verre enn å la være å svare på det jeg skriver, siden du er så lei.

Skrevet

Ja jeg så hun var tilbake og det var koselig. Missunelse på Alva ute å går her tror jeg ja.

Skrevet

Nå var det vel strengt DU som blandet deg inn i MIN tråd??

Og du, blir man liksom mindre anonym om man signerer med et nick som "Nipsy Dipsy Tipsy" eller whatever? For meg er det akkurat like anonymt som "anonym".. Det er nemlig de færreste her inne som bretter ut privatlivet sånn som du og Alva f.eks, så om jeg hadde signert med nicket mitt, så hadde jeg fortsatt vært anonym for deg... oki??

Jeg kunne skrevet en hel roman om alt jeg vet om deg og Alva..

Skrevet

Hun har skrevet flere innlegg, både her og på småtroll. Synes det bare er et godt tegn jeg, håper hun fortsetter m det;)

Skrevet

Herregud Monajenten... at du gidder

Gjest Morn du
Skrevet

He he, kvinner er kvinner verst.

Anonyme damer: Spekulasjoner..

Er det så innmari mye å spørre om, du ser vel at hun har laget innlegg, må du diskutere det?

Skrevet

Forundrer meg også over endel anonyme innlegg, men må si at det også forundrer hvordan Monajenten klarer å bite på hver eneste gang...

Skrevet

Haha, dette var akkurat den underholdningen jeg trengte til morgenkaffen:)

Skrevet

Jeg spyr snart av Monajenten altså...!

Alva er det derimot hyggelig å ha tilbake:)

Skrevet

Hvilken rolle spiller det for dere (eller noen som helst av oss) hvorvidt Alva- eller hvem det nå måtte være- er her inne eller ikke, og hva hun kaller seg?

Skrevet

Monajenten hisser seg opp som vanlig ihvertfall..

Skrevet

Er det om og gjøre å henge ut nick eller?

"Begynner å bli lei deg".. Herregud, er vi ikke voksne kvinner/menn, vi må da kunne akseptere mangfold i et forum! For å ikke bli hengt ut selv nå, må jeg vel huske anonymknappen. Men dere dib-etterforskerne kjenner sikkert igjen skrivemåten min og dermed vet hvem jeg er..

Skrevet

Hun er en liten rødhåra hissigpropp ;) En liten naiv hissigpropp :) Monejenten må nok bare få litt flere år på stumpen sin så roer hun seg nok ned. Bare la henne fare med sine pubertale hormoner :)

Skrevet

Men kan hun ikke la de pubertale hormonene sine gå utover noen andre en gang i blant?

Skrevet

Hva er det med dere som alltid skal skal henge ut Monajenten egentlig. Stakkars jenten kan jo ikke si en eneste kommentar før munnhuggeriet starter her inne!

Skrevet

Haha, så godt å se at det ikke bare er jeg som er litt lei..

Skrevet

Hehe.. Jeg har aldri sagt jeg skulle slutte å dibbe, bare at jeg trengte en pause, og det har jeg hatt. Merket jeg fort ble sittende her inne, så måtte bryte helt en stund fordi jeg ville har tid til å komme meg godt i gang med andre ting som jeg har lyst til å bruke mye tid på. Nå er dette godt etablert og da er det greit å kunne være her litt i ny og ne. Har jo mange "venner" her inne, så greit å titte innom i det minste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...