Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbake to egg tirsdag 2 mars. Er det noen av dere som har lyktes, misslyktes. Vet det er tidlig enda men kunne tenke meg å høre fra dere. Jeg fikk småblødninger på tirsdagen så jeg tror jeg har misslyktes men skal teste meg i morge tidlig for sikkerhets skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg fikk satt inn et egg torsdag 4. mars, så vi er ikke så langt unna hverandre.

Har du testet? Jeg skal ta blodprøve på mandag og har ambisjoner om å ikke teste selv før det, men vi får se om det holder...:)

Så jeg kan altså ikke svare på om jeg har lyktes, men tenkt det var greit å svare allikevel.

Lykke til:)

Skrevet

Hei:)

Fikk satt inn ett egg onsdag 3:) Denne gangen fryseforsøk... har hatt to ferske forsøk som ble neg. men de sa på sykehuset at den første gangen hadde det vært å "nappa"...

Har ikke test-dag før 24 mars... syns dette er lenge, så jeg kommer nok til å ta en hjemme-test over helga. Holder til på UNN.

Har enda ikke hatt noe tegn til blødning, men magefølelsen er ikke bra... Har liksom innstilt meg på at det ikke kommer til å gå denne gangen heller... Har allerede begynt å pratè om neste forsøk... Tihi... her er man positiv.... :)

Skrevet

Hei har skjedd en del på privaten så har ikke vært anledning å skrive inn tidligere. Men hurra, jeg tok en test fredags morgen den viste Gravid. Ble litt usikker og nyskjerrig så kjøpte en sån med uke indikator. Har nettopp tatt den og der stod det gravid 2-3 uker, og det stemmer jo. Jeg tørr ikke slippe jubelen helt løs før jeg har fått svar på blodprøven som jeg skal ta den 19, men jeg er sluttet å blø så et lite Hurra roper jeg.

Jeg hører også til UNN, kansje vi så hverandre :)

Uansett lykke til begge to og alle dere andre, blir sikkert ikke siste innlegget fra meg her.

Skrevet

jeg må bare hoppe inn her å spørre, for jeg tilhører ikke denne gruppa egentlig. Men, er det normalt å blø noe i rugeperioden? Er det egentlig positivt. Vet liksom ikke om man skal håpe på litt blod eller ikke...

Skrevet

Jeg ville ikke håpet på blod. Da jeg ble med datteren som jeg har blødde jeg ikke noe. Di andre gangene jeg har blødd har det gått dårlig. Dette er første gangen jeg har blødd litt, men det ser ut som det går bra allikavell. Det som sies er at alle uansett hvordan man ble gravid, kan blø litt rundt tiden man venter mens for kroppen enda produserer et hormon, husker ikke hvilket. Men min mening er at ingen blod er best :)

Skrevet

Byttet navn fra LissM til LMI82...

MFM C-80: Tror ikke vi har sett hverandre på UNN... denne gangen var det fryse-forsøk, og jeg satt nok helt alene å ventet i gangen...

Hvem var det som hadde innsett på deg?

Uff... sitter å lurer på om jeg skal klare å ta en test i morgen... Er så spent, men det er jo litt skummelt... De andre to forsøkene begynte jeg å blø på rd12, og det er i morgen... Men foreløpig har det ikke vært et eneste tegn til blod her hos meg:) Men har jo som sagt ikke den største troen på at det blir å gå.... Har hatt endel smerter i korsryggen og stikkinger i underlivet... Vet at dette kan komme fra medisinene...

Skrevet

Hei hei =)

Satte inn 2 egg lørd. 6. mars, og skal teste med blodprøve fred. 19.

Ulidelige dager dette her ja! Kommer nok til å teste litt før selv, for min blodprøve skal sendes til Danmark, og da får jeg ikke svar før tidligst mandagen. Ikke aktuelt nei =)

Er heldig å ha en datter på 3 1/2 fra tidligere forsøk, men det er ikke noe lettere prosess for det om nei =( Hadde ett søskenforsøk i høst, men det gikk jo ikke. Så spørs det om spira/ene klorer seg fast denne gang.

Den gangen jeg ble gravid, hadde jeg en liten blødning på rugedag 9, trodde da at alt var over, men vi har jo et levende fantastisk bevis på at det går an!!!!!!

Krysser fingrene for mange blå kryss til uka =) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Huff... Kjenner jeg begynner å få mensmurringer... Har kjent litt ubehag i underlivet tidligere, men ikke slik... Er på RD12 i dag og de andre to gangene fikk jeg mens på dag 12...

MFM C-80: Håper spiren klorer seg fast:) Og at den holder seg der:) Elsker å lese om alle som skriver: GRAVID:) Gir masse håp(",)

Lykke til til dere andre, og stor klem:)

Skrevet

hei! håper det går bra med Deg/Dere!!!! Jeg fikk satt ett egg ( frys) på Ullevål den 2, mars og er da på rugedag 13, har ikke hatt blødninger, men masse murring og smerter i korsryggen. Jeg har nå testet 5!!!!!!! ganger positivt fra dag 11- klarer ikke å holde ut dette stresset, uff! Hvor vanlig er det med SA etter ivf? Er det altså mer vanlig enn ved naturlig graviditet?

Skrevet

LMI82 Det va ho Margareta som satte inn og ho Marta som tok ut denne gangen, men har hatt alle tre (han mannen også husker ikke hva han hete) så er nok tilfeldig hvem som har vakt den dagen :)

Krysser fingrene for dere alle, måtte vi alle lykkes og november bli den store babymåneden.

Skrevet

Hei,

Hiver meg på dere! Fikk satt inn egg (fryseforsøk) 1.mars. Tok blodprøve nå den 15. og fikk til svar "forsåvidt" positiv... De tester vist hcg nivået og denne verdien skulle helst være over 100 etter 14 dager, men min var bare på 91, så enten var den bare litt sen og på tur opp, eller så har jeg spontanabbortert (igjen). Har noen av dere erfaring med dette hcg-nivået? Må teste igjen mandag som kommer, er så spent!!

Skrevet

Vente vente vente.... er nå på RD 15(frys), og har ennå ikke turt å teste meg... Nå kjenner jeg ingenting på kroppen... Brystene er så vidt ømme... hadde kjempevondt i korsryggen i går og litt i natt, men i dag INGENTING...

Skrevet

Jeg hadde innsett ved første fryseforsøk 8. mars og testet positivt i dag, svakt, men helt klart positivt! Tar en ny test i morgen, og blodprøve på tirsdag. Gru/gleder meg til tirsdag, men har noen symptomer så jeg har tro på at dette kan gå veien!

Skrevet

Definitivt over for min del =( I dag kom den forhatte mensen, og alt håp er ute... Til tross for svak positiv strek. Tar blodprøven i morgen uansett, bare for å se om det er utslag på hcgen. Var det forrige forsøk også, og den steg mellom to prøver, men ikke nok. Nå blir det pause på oss hvertfall til over sommeren, så får vi se. Kjenner dette tar på psykisk, så får heller bruke tiden på den fantastiske prinsessa vi har vært så heldige å få tidligere!

Ønsker dere andre masse lykke til!!

Skrevet

Uffda Svimå så leit, veit følelsen. Dette er fjerde runden for å få et søsken til vår prinsesse. Et frys med "napp", et forsjøk uten befruktning og sist ente det i SA. Men denne gangen har jeg lyktes så langt så det er håp, ikke gi opp.

Fikk svar på HCG prøven i dag den var på 2145, di sa det var bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...