Gå til innhold

Er relativt ny her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men må si at jeg er litt småskuffet over at det er så lite nye innlegg her. Jeg har tidligere holdt til på dinbaby.com, men barna har begynt å bli så stor nå - så oppdaget jeg denne siden da.

Håper det blir litt mer fart her inne etter hvert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit, 2barns mor!

Det har vært mange innlegg de siste to døgnene, bam er ikke som dib der nye innlegg produseres hele tiden og ofte forsvinner like fort som de kommer. Dessverre blir bam nedlagt til påske, men håper du kan bruke stedet fram til det. Skriv om det som opptar deg så får du svar, men vanligvis ikke med en gang.

Skrevet

Velkommen hit :)

Skrevet

Takk for hilsningene!

Jeg er også enig i at DiB blir "litt for mye". Mange innlegg der som jeg har prøvd å gå tilbake til - for å se hvordan diskusjonen/løsningen ble, men plutselig har det dukket opp 100 nye innlegg på en dag....

Virkelig synd at denne siden skal legges ned, men skal holde meg her til det ikke er noe mer!!

Skrevet

Velkommen til deg.....:)))

Skrevet

Velkommen hit!

Kjekt at det kjem litt fleire hit, og no som vi får beholde skravlesida vår kan vi alle få maaaange gode år saman her :D

Skrevet

Velkommen hit. Lag masse innlegg selv du, så blir det masse liv her. Jeg skal svare deg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...