74skytte Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har bestilt en storbytur i midten av september. Hotell og fly. Jeg har kanskje termin i begynnelsen av okt. Det vil si at jeg ikke kan fly da. Får jeg igjen på forsikringa pga graviditet? Noen som vet?
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 må du nesten se på vilkårene for reiseforsikringen- men svært sjelden at dette gjelder ved graviditet.... usikker da det er så langt frem da. ring å sjekk - om ikke har du jo god tid og selge den
2010 Mammaen Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Gjelder vanligvis ikke pga graviditet, men det er jo så lenge til at det bør være mulig å avbestille anyways :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg vil tro at hvis du har termin i beg av okt (hvorfor vet du ikke termin?) så kan legen din skrive en legeerklæring på at du ikke kan fly pga helsemessige årsaker og da gjelder avbestillingsforsikringen:)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Er vel ikke noe rart å ikke vite termin før ordinær ul vel! Haha, når jeg leste overskriften tenkte jeg at du ville avbestille graviditeten. Jeg skammer meg, men har tenkt den tanken selv et par ganger jeg har vært skikkelig dårlig, hehe.
Guttemamma75 Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Om du har bestilt den etter at du er blitt gravid kan jeg ikke tenke meg til at du kan bruke avbestillingsforsikringen. Ble turen bestilt før kjent graviditet tror jeg du kan bruke den.... Det enkleste er vel å sjekke forsikringsvilkårene og snakke med de du har kjøpt den av???
74skytte Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg får høre med forsikringselskapet, og flyselskapet. Må bare finne ut av terminen først. :-) Fant ut at jeg var gravid denne uka. Jeg har menssykluser på 35-65 dager, så derfor er det ikke så lett å vite terminen. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i forrige mens og 28 dagers syklus, så er jeg snart 11 uker på vei. Skal til legen til onsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå