Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Husker dere når de var så in? Altså årstall..
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Ja det var på den tida.. 97-2000 kanskje? Herregud som jeg maste for å få sånne sko, og så lykkelig som jeg var når jeg fikk:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Her jeg bor var de på topp i 2000! Det husker jeg fordi da var jeg komfirmant og brukte noe av pengene jeg fikk til et eksemplar av disse nyydelige skoene! Røde sådan :-P Disse buffalo skateskoene ble jo populære et år eller to i etterkant og de savner jeg. De beste skoene jeg har hatt faktisk! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå