Gå til innhold

Ang disse lekre Buffaloskoene. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere når de var så in? Altså årstall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var på den tida.. 97-2000 kanskje?

 

Herregud som jeg maste for å få sånne sko, og så lykkelig som jeg var når jeg fikk:)

Skrevet

Her jeg bor var de på topp i 2000! Det husker jeg fordi da var jeg komfirmant og brukte noe av pengene jeg fikk til et eksemplar av disse nyydelige skoene! Røde sådan :-P

 

Disse buffalo skateskoene ble jo populære et år eller to i etterkant og de savner jeg. De beste skoene jeg har hatt faktisk! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...