Gå til innhold

DET KRIBLER I BENA......GODE RÅD NOEN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt sprø, må lee på de hele tiden for det kribler noe inni hampen. Verst når jeg skal legge meg, får jo ikke sove før langt på natt..

Håper noen har noen tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, blir gaaaaaaaaaaaal!!

Merker det er MYE verre når jeg har fått i meg sukker på dagen. Hjelper også litt å ha bena høyt, på noen puter feks.

Skrevet

Søk på urolige ben, så får du nok masse tips. Stikkord er magnesium, kalsium, kaffestopp...

Lykke til!

Skrevet

Jeg tvang mannen min til å massere meg i går. Lenge og hele kroppen. Det hjalp ganske mye, fikk roet ned kroppen så den ble mer avslappet.

Har også funnet ut at sukker gjør det mye verre, men det er ikke så lett å holde seg unna...

Skrevet

Her også.... hatt det siden før jeg tok testen.... hver morgen nå,midt pådag og kvelden...er jævli....... tar magnesium og spiser bananer men uten hell.. 4 uker til termin

Skrevet

strekk beina, og press hælene frem slik at du tøyer baksiden av leggene. uroen forsvinner ikke med det hjelper litt :)

Skrevet

Kan være tegn på for lite jern! Jeg har gått på jerntabletter en uke nå og merker stor forskjell fra tidligere. Det er veldig plagsomt. Blir rastløs i bena på kveldene, men går over når jeg legger meg... akkurat som de sier fra at nå er det på tide med litt søvn! Legen min sa at det hjelper å spise sunt og variert. Ikke lett !!!!!

Skrevet

jeg har også det, og har funnet ut at det hjelper med en varm dusj..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...