Musemor med tre søte små Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Spør her også.. Noen med noen gode tips på hvordan man vil gjøre det godt på jobbintervju? Skal på intervju på drømmejobben i morgen.
Jojo x3 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Hva er dine sterke sider? hva er du flink til? Hva kan du bli bedre til? Hva er dine mål for jobben? Hva ønsker du å bidra til på arbeidsplassen/i jobben? Hvordan er du til å samarbeide? Tenk igjennom dine svar til dette. Ellers, vær positiv og tenk positivt! Vær i god tid til intervjuet. Lykke til!
blond Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Vit mest mulig om jobben og arbeidsplassen du søker jobb på slik at du kan stille interessante spørsmål som viser at du er orientert og oppdatert. Slapp av, ikke svar med en gang, men ta deg en liten tenkepause hvis du er nervøs slik at du ikke babler i vei og glemmer å lytte. Ikke vær redd for stillheten. Gi litt blaffen i om du får jobben eller ei, så virker du mer selvsikker. Siden du ikke forteller hva slags jobb det er er det vanskelig å gi råd. Ønsker deg lykke til! Fortell hvordan det har gått.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tror det er viktig å være seg selv. Ikke jåle seg opp mer enn det som er naturlig for en. tenke gjennom dine sterke sider, svake sider. Dine forventninger til jobben, hvorfor akkurat "du" skal få denne jobben. Hvor god er du til å jobbe i team, hvor god er du til å ta ansvar. Det er slike spørsmål jeg fikk på mitt siste intervju.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tror det gikk bra. Nå er det bare å vente til over påsken
blond Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Det blir nok lange uker... Godt når man sitter med en god følelse etter endt intervju! Bra jobba!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå