Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 ....ALT SLANKEPRESS OG KROPPSFIKSERING!! Jeg er så lei enkelte veninners evinnelige gnål om trening, slanking, kosthold, kropp og kaloritelling. Jeg har født fire barn, er godt over 30 og kan da vel ikke forvente å fortsatt se ut som om jeg var 17?? Jeg lever normalt sunt og er i aktivitet daglig, er frisk og rask. Men jeg koser meg med både god mat og annet godt i ny og ne! SÅ: La meg være i fred med mine 10-15 kilo for mye, jeg bærer hver kilo helt selv!! AMEN
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 ENIG! Det verste er de som syter på facebook hele tiden om at de har såå lyst på god mat, snop osv, og skriver at de skal på trening/er på trening/har værr på trening hele tiden. SLUTT Å KLAG! Hvis du vil ha god mat og snop så får du godta de ekstra kiloene som vi andre koser oss med. Orker ikke høre på sånt gnål jeg. Er langt fra feit, men hadde sikkert hatt godt av å ta av 10kg, men jeg gidder rett og slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Trene-skryterne på facebook er bare latterlige! Jeg har et par veninner som er veldig slanke (kunne vel strengt tatt fått et par kilo av meg...), og det er disse som er helt "hysteriske" på å telle kalorier og som ikke snakker om annet enn trening og vekt. Det er bare SLITSOMT!! Jeg kjenner veldig behov for å spise ekstra mye når vi er ute sammen...he he HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå