Musemor med tre søte små Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Noen med noen gode tips på hvordan man vil gjøre det godt på jobbintervju? Skal på intervju på drømmejobben i morgen.
skulle så ønske... Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Vær deg selv;) Møt opp litt før avtalt tid, med ikke for tidlig. Ha blikkontakt og smil. svar tydelig på spørsmålene du får. Hva slags jobb er det? Skal igang med intervjuer selv nå, men på andre siden av bordet for deg;) Lykke til.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Takk. Det er en jobb som innkjøper i en offentlig bedrift.
skulle så ønske... Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Så spennende.. dette går så bra. lykke til igjen
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Vær deg selv og gi av deg selv. Har interjuvet en del i løpet av de siste årene, og det verste er mennesker som kommer uforbredt og som man må hale svarene ut av.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er veldig godt forberedt. Har gått igjennom papirene mine i kveld, sortert attester, kursbevis og lignende. Dobbelt sjekket referanselisten. Funnet frem vitnemål. Lest igjennom utlysningsteksten. Lest igjennom min søknad og CV. Kjenner også bedriften fra innsiden, og vet hva de ønsker. Om jeg bare hadde klart å slappe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå