Gå til innhold

Noen med noen gode tips, jobbintervju...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med noen gode tips på hvordan man vil gjøre det godt på jobbintervju?

Skal på intervju på drømmejobben i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv;)

Møt opp litt før avtalt tid, med ikke for tidlig. Ha blikkontakt og smil. svar tydelig på spørsmålene du får. Hva slags jobb er det?

Skal igang med intervjuer selv nå, men på andre siden av bordet for deg;)

Lykke til.

Skrevet

Takk.

Det er en jobb som innkjøper i en offentlig bedrift.

Skrevet

Så spennende.. dette går så bra. lykke til igjen

Skrevet

Vær deg selv og gi av deg selv.

 

Har interjuvet en del i løpet av de siste årene, og det verste er mennesker som kommer uforbredt og som man må hale svarene ut av.

 

 

Skrevet

Jeg er veldig godt forberedt.

Har gått igjennom papirene mine i kveld, sortert attester, kursbevis og lignende.

Dobbelt sjekket referanselisten.

Funnet frem vitnemål.

Lest igjennom utlysningsteksten.

Lest igjennom min søknad og CV.

Kjenner også bedriften fra innsiden, og vet hva de ønsker.

 

Om jeg bare hadde klart å slappe av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...