Gå til innhold

Betyr det gutt eller jente tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hjertelyden i dag ble målt til 152..

Er 15 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr egentlig ingenting annet enn at babyen lever, siden pulsen deres varierer hele tiden, avhengig av aktivitetsnivå osv

Skrevet

Blir vill gjetting, det er bare synsing. Det blir vel enten gutt eller jente, tror jeg vi kan slå fast:-D

Skrevet

Det med å bruke hjerteslag som indikasjon på kjønn kan kun brukes rett før eller under fødsel sies det.

Jenter har da høye hjerteslag sies det, gutter lave. Når jeg gikk med gutten min hadde han over 150 helt til jeg var over termin, da gikk de ned til rundt 130.

Så når du er så tidlig i svangerskapet er det nok ikke godt å si hva du venter basert på hjerteslag.

Skrevet

Hjertelyden min, og hjertelyden til gutten til ei venninne: Akkurat den samme heile veien... Du er jo langt nok på vei til å få vite det hvis du vil ta privat ultralyd, synlig nå:)

Skrevet

Er ganske 50/50 da ser jeg:)

Er min første så er veldig spent på hva det kan være!

Hvor stor er sjansene for å kunne se det på ultralyd nå så tidlig som i uke 16? Er jo litt kjipt å betale for privat også får man ikke sett noe;)

(vet det er en risk uansett, men om noen vet sånn ca sjansene:)

HI

Skrevet

Jeg fødte tvillinger i uke 37.

Når en venter tvillinger tar de veldig mye ultralyd, men kjønnet på tvilling 1 var usikkert helt til hun var født.

Skrevet

du skal vel på ordinær ul i nærmeste framtid... hadde heller ventet til da. På alle ul jeg tok så lå han med bena i kors hver eneste gang... (ble henvist til mange pga komplikasjoner), eneste gangen vi fikk et lite syn var på den ordinære :)

Skrevet

Det betyr ingenting. Hjertefrekvensen handler om fosterets modenhet, ikke kjønn. Sønnen min hadde f.eks. gjennom hele svangerskapet det som folk sier er typisk jentehjertelyd.

Skrevet

Takk for svar!:)

Så 152 er en god og moden hjertelyd for 15 uker? :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...