Gå til innhold

Jeg har så vondt


Anbefalte innlegg

Skrevet

nederst i midten av magen. Som om det er i bunnen av livmora, der hårfestet begynner..

Kan sammenligne det med mageknip, og det kommer og går i løpet av dagen.

 

Jeg har og vokse og strekksmerter, men dette er vondt på en helt annen måte..

 

Har begynnende bekkenløsning som gjør ganske vondt i korsryggen og nedover låra.. Er det bekkenet foran som gjør så vondt?

 

Hva kan det være?

Var hos legen i dag, men han kunne ikke svare og sa jeg bare måtte se det an.. Men det gjør så vondt, og jeg er selvfølgelig bekymra...

(har ikke hatt blødninger og hørte hjertelyden i dag..)

 

 

Noen som vet/har en idé om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...