Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 nederst i midten av magen. Som om det er i bunnen av livmora, der hårfestet begynner.. Kan sammenligne det med mageknip, og det kommer og går i løpet av dagen. Jeg har og vokse og strekksmerter, men dette er vondt på en helt annen måte.. Har begynnende bekkenløsning som gjør ganske vondt i korsryggen og nedover låra.. Er det bekkenet foran som gjør så vondt? Hva kan det være? Var hos legen i dag, men han kunne ikke svare og sa jeg bare måtte se det an.. Men det gjør så vondt, og jeg er selvfølgelig bekymra... (har ikke hatt blødninger og hørte hjertelyden i dag..) Noen som vet/har en idé om hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå