Tre jenter søte små Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hva som skjedde i dag? Er spent på hva Morag har funnet ut
elskerlivet Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 reprise 14.30 i morga!! eller skal jeg fortelle??
Mammaen til Isak Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Morag har en teori om at sam tok livet sitt. At hun iscenesatt hele settingen, men å stjele brevpapiret til martha, klore henne i fjeset for å få hennes dna under neglene, rodde ut på havet- før hun satte en sprøyte med heroin tok hun ut proppen i jolla.Hun ringte rachel for hjelp like før, sånn at rachel (er det det hun legen heter) skulle finne henne på stranden.
Tre jenter søte små Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Takk takk. Høres ut som noe sam kunne ha gjort. Hvordan fant hun ut av dette? Noen som tror på henne?
mer enn bare mor Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 dere kan jo bare se det på youtube....
Mammaen til Isak Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Ja han etterforskern begynte vel litt og tro henne, selvom han er skeptisk til teorien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå