Gå til innhold

Tror dere tights-moten er kommet for å bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vart ganske lenge nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jeg da inderlig.

Skrevet

Håper det, og siden det også har vart så lenge tror jeg den gjør det også.

Skrevet

Jeg kommer iallfall til å gi mitt bidrag for å holde den i live.

Skrevet

Når kom egentlig tightsen tilbake igjen? Husker ikke helt jeg..

Skrevet

Det rare er jo at når den såvidt begynte å komme tilbake igjen var alle såå skeptiske, og skulle i hvertfall ikke kjøpe noen tights.. et par år senere går nesten ALLE i tights:)

Skrevet

jeg skulle ALDRI kjøpe tights,spesielt ikke disse jeanstightsene.nå har jeg 5 stk...GENIALT når man går gravid og tiden etter,ser ut som om man bruker vanlig jeans men det er tights og ingen kan se at grunnen til at jeg bruker tights er disse forbanna ekstra kiloene siden graviditeten...

håper de er kommet for å bli ja!

Skrevet

Rart at et tidligere så forhatt plagg ble et så populært plagg:)

Gjest amandine
Skrevet

Og aller mest rart at så mange fullstendig mangler selvinnsikt og faktisk tror de ser bra ut i tights!

Skrevet

Jupp, men jeg ser faktisk bra ut i tights :o)

Skrevet

Amandine: Mange ser da bra ut i tights om de bare velger rett overdel til.. kort genser, hvit tights og 15 kg for mye er derimot ikke å anbefale:)

Skrevet

Hva varer vel evig? Husker dere på slutten av 90-tallet (var det ikke da?) da selv jeans var ut?:-)

Skrevet

Hear hear amandine!

Skrevet

Det er godt mulig, men man trenger jo ikke bruke tights kun fordi det er mote. Jeg eier ikke et eneste par, og har ingen planer om å kjøpe det heller. Jeg synes ikke det er fint.

Skrevet

Hehe, eller når det var in å gå med skjørt oppå buksa? Lekkert..

Skrevet

sukk... håper ikke det.. Men mener jo at den holdt på en stund sist gang, så det ser ikke lyst ut for min del;P

Jeg er rett og slett for mager for den moten og ser helt for J****lig ut i tights:S

Skrevet

Ja men da dropper du å gå med det, og så kan de som vil bruke det gjøre det.

Er ikke alle moter jeg liker heller, og da bare overser jeg dem.

Husker f.eks harembuksene som var for litt siden, ha ha ha.

Men forresten så er jeg ekstremt tynn, og det er derfor jeg elsker tights. Med den rette lengden, det rette tilbehøret så passer det min lille kropp perfekt.

Skrevet

hehehe.. ja selvfølgelig enig med deg at andre kan gå med det, jeg hadde ikke planer om å få alle til å boikotte tights bare fordi jeg ser grusom ut i de;P

Du er heldig som har en ekstrem tynn liten kropp og fordele en tights på, det ser ikke like bra ut på min veldig tynne lange kropp.. og ikke minst store bein >_< Men jeg skal nok overleve denne moten også^^

Gjest amandine
Skrevet

Men det er jo det jeg sier! Mange har absolutt ingen kritisk sans og synes de må plage oss andre med hengerumper og celluliter. Det er som med menn i sandaler. I rest my case

Skrevet

Ingen moter varer, ei heller tights-moten. Heldigvis.

Skrevet

Blir nok en stund til!

Sammen med støvletter + en fin lang cardigan eller lignende er det jo bare knalltøft..merk kun med støvletter.

Hadde ikke greid meg uten verken under svangerskapet eller nå noen uker rett etter!

Skrevet

Jeg håper det! Elsker å bruke tights, bruker ikke vanlige jeans lenger bare dongeritightser og andre, er jo så mye mer behagelig å gå med.

Skrevet

det fins ingen mote som er kommet for å bli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...