Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har det kjentes ut som om vesla sparker/bokser ned gjennom livmorhalsen og nesten helt ut...

Er ikke noe vondt, men er bare helt merkelig å kjenne på.. Venter nesten på at det skal stikke ut en hånd snart... :)

Kanskje hu prøver å finne seg en vei ut? :) Får håpe hu venter noen uker til da jeg nå er i uke 32..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Vet ikke hva det er- om det er hodet han prøver å feste der nede eller hva... Eller bare armer/bein som "tøyer" grensene, de er som småtroll allerede, som skal sjekke hvor "langt de kan gå"! Hehe..

Skrevet

Det er nesten så jeg venter at hu skal bokse hull så vannet går... men jeg regner med at det skal litt til for at det skal skje..

Vesla har i grunnen turna mye hele svangerskapet og har prøvd å finne flere veier ut derifra tidligere... Men det er jo bra at hu er aktiv da..

Godt å vite at det er flere som kjenner det samme.. Da er det nok normalt i allefall..

Skrevet

Ja her bokser og slår lillegutt også langt, langt der nede. Skulle tro han driver og graver seg ut :) Og når han ikke gjør det så prøver han å rømme ut gjennom navlen min ;)

Skrevet

Her også! Gutten i magen sitter på rumpen og "dingler" med bena ned i bekkenet. Innimellom prøver han seg på en vei ut - kjennes helt merkelig ut. Jeg har også vært forundret over at vannet ikke går ;-) Er skikkelig ubehagelig i blant, men ikke direkte vondt.

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv for noen uker siden :-D

Det er helt normalt.JEg ringte føden.Babyen har enda stor plass fikk jeg beskjed om.Og sparker mot livmorhalsen .Og da kjennes det sånn ut (Som om det snart skulle komme ut en arm og vinke) :-))

Skrevet

Kjenner følelsen. Har nesten trodd at nå "kommer han vel igjennoom snart". Det er også en skikkelig ekkel følelse når han prøver å grave seg ut på den måten. Vi har vel noen rastløse babiser som er utålmodige etter å bli en del av familien. Sikkert kjedelig å bare ligge å høre på resten av gjengen uten å få lage litt rabalder sev. Men han prøver så godt han kan å si at "jeg er her jeg og!!!" inni magen til mammaen når han virkelig skulle ha vært med på utsiden : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...