Gå til innhold

Jeg har det så jævlig om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utenfor i vennegjengen at ikke er mulig. Jeg er deprimert pga det, tenker bare på det. Blir jo ikke inklludert i ting jeg. Sitter å gråter nå....Hva pokker skal jeg gjøre, jeg vil ikke si det til noen heller, for det er så flaut å føle slik. Er det noen andre om har det sånn?

Har perioder hvor det er ekstra ille, hattdet slik sidn jeg begynte på barneskolen, er ikke moro dette her,,,,

Er nå godt voksen, hvor lenge skal jeg føle sånn, det gjør vondt.

Jeg er en stille person som prøver så hardt å bli inkludert i samtler og slik, men får det ikke helt til...ogå er jeg sjenert i tillegg, og har vrdens laveste selvtillit pga dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres leit ut. En klem til deg :)

Er det samme vennegjeng hele veien opp gjennom har det ofte satt seg noen mønstre som ikke er heldige, man har fått (tildelt) eller tatt roller i gjengen. Det er ofte nesten umulig å komme utav sånne roller igjen. Og det er ikke din feil, ikke deg det er noe galt med.

Skrevet

Tar du iitiativ til å bli inkludert, eller er du tilbakeholden? Blir du direkte avvist av vennegjengen? I såfall er det vel på tide å lete etter andre venner.

Skrevet

jeg blir ikke avvist, men føler meg så utenfor, hvi de planlegger noe så spør de meg ikke liksom, jeg må spørre selv...Nå har de planlagt noe igjen, og jeeg ble ikke spurt...Det er vel meg det er noe i veien med tenker jeg, er for stille person....Men jeg føler jeg ikke har noe å snakke om heller, uff jeg blir så lei meg jeg....

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor nære dere er i vennegjengen, men å ikke snakke med noen om det du føler trur jeg kanskje bare vil virke mere negativt for deg. Det er ikke så uvanlig å føle seg slik som du gjør, og holde det helt for deg selv pluss at du i tillegg er så sjenert kan få deg til å virke kanskje litt kald og vansklig å komme innpå.

Når man viser sine svakheter, viser man også tillit. Jeg syns det betyr veldig mye blant mine venner:)

Kan hende en psykolog kunne ha hjulpet deg mere med problemet ditt, for meg virker det nesten som det er noe som på en måte er grodd litt fast i deg. Å få snakket ut om det med en fagperson trur jeg kan hjelpe deg mye.

Det er sikkert ikke så ille som du innbiller deg, du har jo en vennegjeng og det er det jo ikke alle som er så heldig å ha:)

Skrevet

hei...

kjenner meg veldig godt igjen...

hvor gammel er du og hvor kommer du fra??

klem

Skrevet

vest i norge, snart 30.....hvordan kjenner du deg igjen?

Skrevet

ja jeg trur jeg virker kald, men jeg prøver alt jeg kan og ikke være sånn, jeg vil bare være en av gjengen, jeg vil være med i samtalen, det gjør vondt dette her, har tenkt på dette i maange, mange år...tusen takk for bra svar ,,,,klem

Skrevet

Jeg har forreten kke harr besøk av en venniinne på kanskje halvt år heller, jeg har besøkt de da.....noen flere?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...