Gå til innhold

Hel....isbil!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Hvem inni brennheiteste hule helvete har fortalt den dusten av en isbilsjåfør at noen gidder å høre på den jæ... bjella dingdonge norge rundt midt i leggetiden??? Og hva f er vitsen med å kjøre rundt med den grønnjævlige musikken etter at alle ungene i nabolaget har lagt seg??

SÅ! Han fikk min irritasjon i dag, og siden jeg ikke kunne ta ham på direkten fordi jeg er alene hjemme og var midt i legging av tre krapyl(om noen var i tvil), så tok jeg det her. Og går nå planken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det fins ikke noe galt med å selge is :D jeg elsker mennesker som selger is på døren til folk. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Noen fordeler med å bo i sentralgokk er at ikke isbilen kommer så nær.

Det er også en av ulempene kjente jeg akkurat nå - is hadde vært godt.

Du burde forresten slå deg sammen med Finn Bjelke, jeg mener han hadde noen saftige lyskespark mot isbilen for et par år siden. (Og om det er feil må han uansett være verdens kuleste mann å slå seg sammmen med.)

Gjest amandine
Skrevet

Ja der sier du noe! Lyn- supporter også, han! Pluss i boka;) Men jeg har nå et bankende hjerte for bygdetullingen min..

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, du trenger ikke slå deg heeelt sammen m FB, da. Men jeg har ofte tenkt at jeg skulle hatt Herreavdelingen på mp3, kanskje det går an forresten, eller Herreavdelingen på vorspiel.

Du er kanskje så vellagret at du husker da Yan Friis var i Det Nye, du også?

Gjest amandine
Skrevet

Oh Yes! Hadde tilogmed innlegg på trykk og ble premiert med Talking Heads og filmmusikkplata til the Edge som jeg ikke lenger husker navnet på.. Men begge var up to date og ble levert i LPinnpakning;) Så jeg er årgangs - og blir bare bedre og bedre!

Gjest sug lut
Skrevet

Wow! Husker du innlegget, hva det handla om?

Husker du Svar Oss Søren, da? Hihi.

Gjest amandine
Skrevet

Ha ha for å være helt ærlig så var vi tre venninner som sendte inn dit også og fikk på trykk, det hadde jeg glemt! Nåde meg det må ha vært i 1980 eller deromkring? Fy fader nå kjente jeg at jeg blir 40 snart!

Gjest amandine
Skrevet

Og innlegget til Yan Friis handlet rett og slett om hvor inni heiteste jeg hadde lyst på plata til Edge tror, jeg;) Den var vanskelig å få fatt i og jeg var blodfan av U2;)

Skrevet

Elsker is, hater isbil! Så full forståelse for irritajon.

Gjest Toxic
Skrevet

Isbilen har god is, så her er den hjertelig velkommen. Nå skal det sies at småen ikke har skjønt konseptet med isbilen enda, så han kunne ikke brydd seg mindre med bråket. Kan hende jeg blir mindre vennlig innstilt etterhvert som han skjønner hva lyden betyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...