Gå til innhold

Hei igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god stund tilbake skrev jeg et innlegg her om at vi ville gi bort pengene vi får til vårt bryllup til et godt formål. Jeg har luftet ideèn for noen av de nærmeste, men vi har fått både god og dårlig respons. Spesielt dårlig respons. Vi hadde tenkt å gi beskjed om at vi ønsket oss penger som skulle gå til (........... har ikke helt bestemt oss for hva, men ønsker at det skal ha noe med barn og gjøre) Nå som en del grynter på nesen av det vi vil gjøre, så har jeg tenkt at hva om vi :

Ønsker oss gaver (skriver ønskeliste) til de som skal i bryllupet, mens vi hovedsaklig ønsker oss penger av de som vil gi oss noe som ikke kommer i selve bryllupet. Videre har jeg tenkt at, hva om vi takker så mye for pengegaven (av de vil evt får penger av) og skriver hvilket formål pengene har gått til.

Blir kanskje rotete skrevet det her, men synes dere det er helt teit? Altså, istedenfor å skrive at vi ønsker oss penger til ditt og datt, så skriver vi heller etterpå hva pengene har gått til! Eller føler folk seg lurt kanskje?

Er neimen ikke lett det her.. Måtte bare lufte tankene mine litt, hadde ikke regnet med at det her kom til å bli snudd til en negativ ting :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil hjelpe meg litt da? :/

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, hadde blitt veldig takknemmelig for innspill..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...