Gå til innhold

cytotec piller - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange piller trengte dere før det satte i gang? eller måtte det andre tiltak til verks? jeg ligger på ahus nå. ikke skjedd noe etter pille nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trengte bare en pille, jeg hadde fått en omgang modningsakkupunktur i tillegg da 2 dager før, vet ikke om det hadde noe å si, men jeg tror det. Ble forresten satt i gang 16 dager før termin.

Lykke til, ska krysse fingrene for at det snart skjer noe hos deg, og at babyen snart er i armene dine :D

Skrevet

var heldig du da kanskje :) fått min fjerde pille nå. Andre som har erfaringer å dele?

Skrevet

Jeg ble satt igang med min første. Fikk pille lørdag kveld, søndag morgen og søndag formiddag. Det modnet litt, men det gikk utrolig tregt. Fikk etterhvert drypp som også gav lite fremgang (vondt var det også). Endte med hasteks tidlig mandag morgen.

Dersom jeg hadde kunne velge omigjen hadde jeg ventet lengst mulig med dryppet og heller håpet at modingsbehandlingen ville sette igang egne rier. Problemet mitt var nok at jeg var for umoden for dryppet...

Hvordan ligger du an på modningskalaen nå da?

Skrevet

Jeg ble også satt i gang med min første.

Fikk pille kl 14.30 hadde da 20min med litt mensmurringer

Ny pille 18.30, og nye 20 min med murringer.

Kl 22.00 fikk jeg beskjed om at ingenting ville skje så de ville jeg skulle få sove litt, så kunne vi fortsette dagen etter.

00.30 satte det i gang med rier og 03.30 var jenta ute.

Veldig fin opplevelse =)

Skrevet

De har ikke sagt noe om noen modningsskala eller hvor mye åpning det er. Jeg får høre når neste pille skal inn om en time. Eneste jm sa idag er at det er for lite åpning til å ta vannet. Ikke vært snakk om drypp enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...