Gå til innhold

Så dritlei av naboens musikk at jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

laget marmorkake. men musikken overdøyvde mixmasteren:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle sympati!!

Selv hadde jeg en nabo en gang som BARE spilte "Your heart will go on" med Celine Dion - absolutt hele tiden - og på full guffe!!!!!

Trøsteklem :-)

Skrevet

har klaget til husverten, men han bryr seg vist ikke.. å da har jeg bodd her i snart 10 år og naboen flyttet inn for 4mnd siden. pakker sakene mine og flytter

Skrevet

Å det er da jeg er glad for at jeg bor i mitt eget hus.

Men jeg skjønner..har vært der...

Skrevet

Kan trøste meg med kake som jeg laget i sinne:)

Gjest sug lut
Skrevet

Du får prøve marmorkake på de tidene av døgnet det evt er stille hos ham. Ellers er borring i vegg veldig effektivt som naboplage.

Skrevet

Hadde samme problemet, jeg ringte politiet, så ble det stopp.

Skrevet

Lurer litt på å støvsuge rommet mitt sann i 4tiden kvar natt:P

Gjest sug lut
Skrevet

Elektrisk kaffekvern er også bra. Og å lage smoothie i blender med masse frosne bær.

Skrevet

Gjør som min tidligere nabo, vask gulvet med kun vaskestauren, ikke bruk tue, midt på natta.

Tøm litt vann på gulvet, å så dra stauren over gulvet, da får du en får du en fin durende lyd som durer i vegger og tak.

Skrevet

Jeg slo moppestativet i taket gjentatte ganger i vilt raseri en gang jeg var drittlei av naboen. Resultatet var at fingeren ble sittende fast i stativet på mystisk vis. Det var vondt det! Anbefales ikke!

Skrevet

Noe som er utrolig irriterende var vår nabo, som hadde nachspiel og trakk frem el-gitaren. Fulle folk som jammer el-gitar og tror de kan spille. Hver fredag og hver lørdag. Iiiiik!

Har ikke opplevd noe som matcher det, verken før eller siden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...