Gå til innhold

Noen som har tittet på alternativet til bam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det frister ikke, liker ikke fargene, synes det er lite oversiktlig og liten mulighet for å gjøre det personlig. Kjenner at jeg helst vil beholde bam slik det er i dag og holde kontakten med dere som er her. Er ikke særlig interessert i dib skravle, men liker noen av de andre foraene.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må også si at den siden virket uoversiktlig og lite personlig, frister ikke akkurat å begynne å bruke den siden. Jeg å ville heller hatt bam slik den er nå.

Skrevet

Jeg er enig med dere. Kikket også innom å syns det var uoversiktlig og kjedelig. Hvorfor skal de legge ned bam da?

Skrevet

Kan ikke bruke blond som nick engang, buhu..

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med... Hva sjer? alternativ til bam? hva er det egentlig snakk om?

Skrevet

Bam blir lagt ned til påske (se innlegg fra klikk-Elin eller på forsiden.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke nicket ditt der? opptatt allerede? Er ikke siden ny. Ja jeg har tittet innom.. Skjønte lite til ingenting. Virket veldig uoversiktelig og rotete ja som dere skriver. Og som jeg har spurt om i tråden med spørsmål til Elin som jeg håper hun svarer meg på..Skjønner ikke poenget med dette i det hele tatt:(((

Skrevet

blond er for kort (...!), må ha seks bokstaver i nicket og i passordet.

Skrevet

aha.. Dette er liksom en av de tingene jeg ikke liker.. Lage meg ny profil, nytt nick.. Har jo ingenting med dette å gjøre da lenger..

Skrevet

Da får du forresten hete....

blondie:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...