Gå til innhold

HAr du hatt en 2 åring med vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klødde de mye? Snuppa hadde vannkopper da hun var 2 1/2 år og hun klødde lite, men hadde ett par netter hvor det var litt grining. Minstemann er nettop blitt to og har nå vannkopper. Han heller klør ikke noe særlig på koppene sine. Har sovet godt alle nettene. Jeg dynker med hvitvask men vi er nok bare i startet av de verste koppene, kan jeg se for meg like lite kløing som med snupps? KRysser fingrene her :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, dvs hun var 22 mnd gammel og klødde mye mindre enn storesnupp som var 6 år når hun fikk det.

Lykke til! Og god bedring i heimen. :o)

Skrevet

Lillebror fikk det for noen uker siden og han klødde så og si ikke noe! Hadde omtrent ikke noen blemmer heller! Ikke syk i det hele tatt så hadde det ikke vært for de få blemmeme han hadde kunne han fint vært i bhg =)

Men storebror på 5 fikk det samtidig, med 1 dags mellomrom, og han var mye mer plaget, men likevel på langt nær så plaget som jeg har dørt mange andre har vært =))

Skrevet

Hadde vannkopper på alle mine 3 i sommer... Og guttene klødde lite/ingenting...(2år og 6mnd) Hadde vel ikke trodd de hadde vannkopper hadde det ikke vært får at det var såpass synlig =)

Skrevet

Jentene mine fikk vannkopper da de var rundt 2 år og de klødde egentlig ikke noe særlig... men hun ene hadde mye feber.

Skrevet

Ja, og han var veldig veldig veldig plaget, både med feber og kløe. Gråt masse og var utilpass, så ikke KLOK ut, det var så mange prikker. Storebror på 4,5 var nesten ikke plaget i det hele tatt, mens han på 21 mnd hadde det grusomt.

Vi behandlet med klorhexidin og xylocain mot kløen. og aloe vera. For at han skulle finne roen om kvelden/natten, fikk han paracet. jeg er glad det er over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...