Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nekter å tro at maserier kan vare så lenge uten at det fører til en nært forestående fødsel! Har hatt vonde kynnere gjennom hele 2 og 3 trimester, men den siste uken eller to har de vært veldig annerledes og ikke minst vonde. I går våknet jeg og de var både regelmessige og gikk ikke bort uansett hva jeg gjorde. Har alltid klart å sove gjennom de før, og denne gangen kom de jevnlig og gjorde helt sinnsykt vondt! Ville selvfølgelig ikke få forhåpningene opp, men det var sånn "trykk" og nedpress at jeg nesten kastet opp. Kan dette ha vært ekte rier som har stoppet opp? Det står i babyboka mi at de kan komme tilbake etter å ha stoppet opp.. Dette kom etter en runde i senga og brystvortestimulering, så skal jammen gjenta det i kveld også! Nå må det vel nærme seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt så vondt at jeg kastet opp, men veldig vondt likevel!

har hatt det stort sett hver kveld i en uke nå! Har slitt meg helt ut.

Jordmor var veldig overrasket over at jeg ikke hadde født, så tror ikke det er så vanlig at man går lenge med dette egentlig!!

Håper de starter snart igjen for deg og at de fører til noe :-)

Skrevet

Ja, syns ikke at vi skal trenge å gå slik for lenge ;) Sier jo litt når vi ønsker oss mer smerter :P

Lykke til, krysser fingrene for at det skjer i helga! Selv håper jeg på den 13 :)!!

Skrevet

Jeg har hatt det sånn på og av i snart to og en halv uke....gitt opp håp om at dem fører til en dritt her i allefall:-( Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg hiver meg på her!!

Hadde et helvette i 6-7 timer i går (fra ettermiddag til kveld) men, jeg var flink og tenkte at dette er bare kynnere.. Utover kvelden var jeg og samboer på besøk hos foreldrene mine, ikke det smarteste stedet å sitte med slike stramminger i magen!! Mamma satt og jublet i sofan og klappet i hendene og sa, nå er fødselen igang, han kommer i natt!!! Joda, forventningene hos meg klarte hun å få liv i... ca kl 23 sluttet det brått og ikke kjent NOE som helst som kan minne om en kynner frem til denne timen!!! Skuffet og lei nå!

Skrevet

Åhh, jeg blir gal... Nei, nå skal jeg hvile, stimulere å rope på mannen min! Nå er det nok :P Noe må jo virke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...