Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Med digital test- negativ Er så skuffet. Trodde jeg skulle få gravid nå. Mensen er langt unna- kjennes iallefall sånn ut. Men jeg begynner å bli trøtt og det stikker ganske godt innimellom. Testet sent positiv med nr 2- så burde smøre meg med tålmodighet noen dager til. Er de digitale mer sensitive enn de andre? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå