♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 I natt så hadde jeg en del vondt i magen og hver gang jeg snudde meg på en av sidene så var det som om invollene ble røsket ut på andre sida, ordentlig ubehagelig!! Kjente ingenting på ryggen men orker ikke å ligge lenge på ryggen...i tillegg så sparka lille tulla noe enormt så fort jeg snudde meg på sida men var veldig rolig når jeg lå på ryggen... er det vanlig eller kan noe være galt?? Er 2. gangs og kan ikke huske sånt med nr 1...
2010 Mammaen Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Ja jeg har hatt det på samme måte om natten! Jeg tror det er ligamentene som gjør vondt og det er ikke noe farlig. Helt forferdelig å snu seg, eller komme seg ut av sengen på toalettet f.eks. Jeg hadde dette sammen med kramper i leggene, og begynte med Magnesium for det - og det har faktisk blitt bedre med de nattlige magesmertene også (selv om det var helt tilfeldig). Nå er nettene mye bedre, og jeg kan snu meg både hit og dit uten at det gjør så vondt. Kanskje du vil prøve det? man vet jo aldri. Det kostet bare 100 kr for 100 tabletter på Vita og det er det kanskje verdt å prøve?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Å ja, leggkramper har jeg og! Det skal jeg jammen prøve, takk fo tipset!
2010 Mammaen Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Kanskje du også slår to fluer i en smekk :-) Lykke til!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Takk Ja, det hadde vært deilig! Hvem uke er du i?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2010 Så termin er 17. mai da ikke sant?? Ul termin 17. menstermin er 10. Den jeg går ut fra hehehe
2010 Mammaen Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Jepp, det stemmer! Både UL termin og menstermin er 17. mai her. Og i magen bor det mest sannsynlig en liten Emil - ser du har en Emil du også!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2010 Så moro!! Da kan vi jo lengte etter fødsel sammen Ja, stemmer, har en liten Emi Luca og det er visst en jente denne gangen Hvor gammel er du og hvor er du fra om jeg får lov å spørre?
mammantilT&I Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 i tillegg til at magnesiumen skal hjelpe mot urolige ben så anbefalte jordmora mi magnesium mot kynnere også..er noe med at magnesiumen har en avslappende effekt på muskler og livmora er jo en diger muskel nå.. har samme type netter som HI beskriver. Ligger urolig med mye vondt og blir lite søvn..inatt la jeg meg på gjesterommet å så på tv...utrolig mye rart på discovery på natta;) forresten 30+5 her og..termin 17/5.. blir det nasjonaldagsbaby tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå