Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 hva gjør jeg??begynner å bli DESPERAT!!!!! snuppa slutta med bleie for en måned siden,og før det bæsja hun hver dag i bleie.nå når bleien er av får hun forstoppelse fordi hun er redd for å bæsje på do... hun vil IKKE bæsje i bleien,så vi har liksom ingen andre valg... setter henne på do ofte og der sitter vi halv time 3 kvarter men ingenting kommer fordi hun tar ikke i selv.. tar melkesyretabletter mot forstoppelse og tar duphalac mot forstoppelse men det hjelper ikke det spøtt.får rosiner og biola (når hun vil ha det,er sær i matveien...)men INGEN VERDENS TING HJELPER!!! hva skal vi gjøre?til nå får hun klyster annenhver dag for å få ut det som skal ut for hun blir redusert i dagliglivet av dette... har noen noe gode råd til oss?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har null erfaring med dette selv, men synes jeg leste noe om at når barn skulle begynne å bæsje på do så likte de ikke når bæsjen ploppa ned i vannet liksom, så det kunne hjelpe å hive dopapir i do før hun satt seg på do. Vet ikke om det hjelper, men er jo mulig å prøve... Men i dette tilfellet ligger vel problemet litt tildigere i prossesen kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå