Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle Barnetmitt-medlemmer.

Rundt påske legger vi ned Barnetmitt.com. Dette er fordi vi har funnet en annen løsning som er mye bedre.

Gå inn på Foreldre&Barn-debatt og skravle videre med nye og gamle venner!

Her finner du den nye debatten!

Håper det faller i smak.

Hilsen Elin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vi registrere oss på ny? Jeg kom ikke inn med samme passord som her..:( Hva skjer så med denne profilen vår her? Vil den bli slettet? Jeg ønsker ikke to!!

Skrevet

Virker som det er den linken som blond skrev, for den andre virker jo ikke..

Skrevet

Veldig dumt at barnetmitt legges ned. Jeg går aldri mer inn på DinBaby, da jeg synes det er en ukultur der som jeg ikke ønsker å være en del av.

Takk alle sammen. Det har vært hyggelig her. kanskje ikke så intenst her som noen skulle ønske, men for meg har det vært veldig fint. Dere hjalp meg igjennom en periode som for meg var både den beste og den vanskeligste jeg har hatt.

Ønsker alle sammen lykke til videre, det er mange flott mennesker her.

Stor klem til dere alle fra metaMORfose

Skrevet

Heisann jenter.

Så bra at dere kommer med spørsmål. Jeg skal svare så godt jeg kan! :)

1. Her er linken som funker:

http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/default.aspx

2. Det er bare BarnetMitt som flyttes ja. Men dere beholder fortsatt innloggingen deres, slik at dere kan bruke den på BarniMagen og DinBaby om det er ønskelig.

3. Dere må registrere dere på nytt i Snakk. Det kan dere gjøre her:

http://snakk.klikk.no/user/CreateUser.aspx?ReturnUrl=

4. Vi vil veldig gjerne ha dere med videre hos oss. I det nye forumet får dere tilgang til andre type forum, som mote og mat, som kanskje kan være interessant. I tillegg får dere daglige oppdateringer om saker dere er interessert i. I tillegg kan dere blogge, og om dere er flinke og har lyst, kommer kanskje saken på Klikk.no.

I tillegg opprettholder vi de samme forumtrådene slik at dere kan diskutere mye av de samme tingene.

Prøver dere å bli litt kjent med forumet håper og tror jeg at dere kommer til å like det.

Trenger dere hjelp, eller har dere andre spørsmål, send meg en mail på [email protected], eller skrive innlegg nedover her.

Jeg kikker stadig og skal svare så godt jeg kan.

Hilsen Elin.

Skrevet

Jeg har tittet litt på de nye sidene, men synes det er uoversiktelig. Hvor finner man oversikt over hvem/hvor mange som er pålogget? Eller medlemmer? Eller oversikt over innlegg?

Det er rotete og ser ut som et samlingssted for mye ulikt (Det Nye, Elle og Norsk Ukeblad).

På forsiden er det oversikt over siste innlegg, men jeg må lete for å finne oversikt over hvilke fora som finnes.

Får man beskjed hvis et av innleggene man produseres blir laget artikkel av?

Skrevet

... og så lurte jeg på hvorfor bam blir lagt ned?

Skrevet

Hei igjen, "Blond".

Så bra at du har vært inne og tittet.

Jeg skjønner godt at du synes det er litt uoversiktelig. Sånn er det alltid med nye sider.

På Foreldre&Barn-debatt finner du antall innloggede medlemme i en boks litt ned på venstresiden.

Over der finner du en skroll-liste over 50 av forumene som finnes på siden. Og det er forum som bare ligger under foreldre. Ganske høyt opp på siden finner du "hjem", "blogger" og "forum". Trykker du på forum der kommer du inn til den komplette listen over forum.

Meningen er at det skal være et samlingssted for både Norsk Ukeblad, motor, Det Nye, osv. Men det skal også være delt inn slik at du kan diskutere og snakke med folk som er interessert i bare det du liker og er interessert i.

Angående blogger som skrives etc, er dette noe vi kan bli enige om. Kanskje folk kan melde ønsker inn til meg slik at noen kan blogge for oss. Da kan innleggene også bli hentet opp.

Se for eksempel denne bloggen:

http://snakk.klikk.no/magasiner/b/reisefeber/default.aspx

Håper du fortsatt vil kikke rundt på siden. Det virker alltid litt uoversiktelig i begynnelsen, men blir bedre så fort man blir kjent.

Og spør meg mer om du lurer på noe!

Hilsen Elin.

Skrevet

Den så jeg ikke, så fikk ikke svart på den.

Grunnen til at BarnetMitt blir lagt ned er fordi vi vil samle alle småbarnsforeldre under en paraply.

Under Foreldre&Barn-debatt vil vi gjerne samle alle medlemmer fra BarnetMitt og redaksjonen i Foreldre & Barn, Norges største blad for småbarnsforeldre.

: )

Skrevet

Kan du forklare denne: "Vi forbeholder oss retten til å ta i bruk materiale som postes på nettstedet i artikler vi skriver på klikk.no og i Hjemmet Mortensens magasiner."

-sitat hentet fra betingelser for medlemsskap.

Betyr det at hvis man poster et innlegg eller blogginnlegg kan det bli laget om til en artikkel, som kan stå på klikk sin nettside ELLER Foreldre&Barn ELLER Det Nye ELLER Norsk Ukeblad ELLER Elle? Andre magasiner også? Og dette får man ikke nødvendigvis beskjed om?

Takknemlig for svar! (er en stor jobb dere har tatt på dere)

Skrevet

Hei igjen.

Hehe, ja det er en stor jobb. Men det er også veldig viktig for oss at dere er/blir fornøyde. Derfor svarer vi som best vi kan!

Avsnittet du sikter til betyr at vi i teorien kan bruke det dere skriver i bladene til Hjemmet Mortensen, og på klikk.no.

I praksis bruker vi ikke innleggene så mye, og kun som anonym/med nick. Og mest sannsynlig eventuelt kun i Foreldre & Barn og i artikler på Klikk Foreldre.

Er det noen brukere som blogger bra kan det også være brukeren får spørsmål om vi kan publisere bloggen utenfor forumet. Men da spør vi brukeren.

Greit svar?

:)

Skrevet

Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor dette bare rammer bam og ikke dib og bim. Du sier du vil samle alle småbarnsforeldre under en paraply, men da er jo dib også småbarnsforeldre iallefall, og bimmerne ikke så langt unna de heller..

Så lurer jeg også på hvorfor dere samler motor og andre blader sammen med bam? Ser ingen sammenheng!!

Og at de skal kunne bruke våre nick ved å gå videre ved tråder vi har starter eller svart på gjorde at jeg ble veldig skeptisk. Jeg er ikke redd for å si min mening eller ta opp ulike temaer. Men gjør det her på denne siden som jeg føler meg veldig anonym på. Hadde ikke likt at det ble laget artikler om tråder jeg hadde tatt opp slik at folk kunne skjønne det var meg/ mitt nick som sto bak innlegget..

Skrevet

Heisann gla'jente-Kokkeli.

Så flott at du stiller med spørsmål. Det gjør det bare mer oppklarende!

Grunnen til at vi legger ned BAM er som sagt fordi vi ønsker å slå sammen BarnetMitt og Foreldre & Barn debatt fordi disse to forumene sammen skal bli det beste forumet for småbarnsforeldre, og det forumet som når du til flest. Hvor man finner flere råd og tips - og stedet man selv kan bidra med råd og tips.

Det er hovedgrunnen til at vi legger ned BAM. Både BIM og DIB skal leve videre, men på sikt (i fremtiden) skal nok disse også inn under den nye paraplyen.

Vi samler alt inn under en paraply fordi vi vil tilby en hel pakke til leseren/brukeren. På Klikk Snakk får du oppdaterte artikler på de temaområdene du er interessert i, og du kan snakke/diskutere med andre i din situasjon eller andre som er interessert i det du er.

Det at alle temaene er samlet på et sted, er ikke så farlig. De temaene man ikke er interessert i behøver man ikke å forholde seg til i det hele tatt. Men nettopp fordi vi har alt på et sted, kan vi lettere gjøre endringer som gjør det bedre for dere, og vi kan ha et oppdatert forum som når du til mange.

I forhold til saker laget ut i fra forum så er dette noe jeg kan fikse slik at vi alltid bare skriver anonym. Vi behøver ikke skrive nick i det hele tatt. Det er heller ikke ofte det skjer, at saker blir laget ut i fra forumet, så dette er ikke noen stor sak.

Håper dette var litt oppklarende for deg. Og jeg håper virkelig at du blir med over til F&B-debatt.

Vennlig hilsen Elin. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...