Gå til innhold

Dødelig skuffa :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i stad. 9 dager over termin.

Jeg var helt sikker på at alle kynnere, menssmerter og maserier jeg hadde hatt den siste uka måtte ha gjort underverker på modningen min!! Menssmertene har vært mer eller mindre konstante den siste uka og er ikke noe godt! I tillegg til bekkenet som har tatt kvelden og knekker og knaker i alle retninger!

Hva var resultatet? Joda det viser seg at alt helvete jeg har gått igjennom den sist uke ikke har gjort en dritt!!! Tilstanden er fremdeles den samme som forrige uke. Eneste forskjell er at hun nå kjenne hodet. Det er jo ikke akkurat noe å rope hurra over!

Jordmora ble faktisk veldig overrasket over at jeg kom i dag også, hun var sikker på at jeg hadde kommet til å føde for lenge siden! Grrr

Jordmor skjønte heldigvis alvoret med hvor sliten jeg er i kroppen med tanke på at jeg har mye smerter og lite søvn så etter å ha bestilt den ordinære overtidskontrollen til tirsdag så ringte hun om igjen til føden å fikk maset seg til å skaffe meg en time der i morgen! Tviler på at de setter meg igang da, men da får jeg hvertfall en sjekk på alt som er og kanskje det er noe de kan gjøre for å hjelpe meg!

Jordmor sa også at jeg burde smøre tykt på når jeg forklarte dem hvordan jeg hadde det og at det kunne være lurt å ringe av og til i helga å mase litt på dem!

Huff håper hun kommer ut snart nå, blir jo både psykisk og fysisk nedbrutt av dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff jeg vet hvordan du har det. Hadde det sånn med første mann! Jeg satt meg ned til slutt jeg og sa at jeg går ukke herifra før jeg får en igangsettelsesdato! Og det fikk jeg 10 dager på overtid og han kom 11...lykke til! Ikke gi deg!

Skrevet

Huff, høres ikke noe kjekt ut. Skjønner godt at du er skuffet! Håper du får møtt en forståelsesfull jordmor i morgen og at det ordner seg for deg raskt! Hold ut - det er ikke lenge igjen.

Skrevet

Huff jeg går jo på alle tegnene jeg får også vetu! Har trodd minst 5 ganger nå at jeg er i starten av fødsel!!

Kom masse utflod istad når jeg tørket meg og så var det noe rosa der også. Ikke sånn reint ferskt blod. Er dette vanlig etter sjekk hos jordmor eller kan det være noe?? har ikke hatt noe slikt før! Slimpropp? Tegningsblødning? Huff, haater å bli lurt!

Skrevet

Høres ut som slimpropp, iallefall i følge det jeg har lest :) Er sikker på at du holder babyen din i armene dine innen mandag, bare føler det på meg!

Skrevet

Hei! Uff ja jeg føler med deg virkelig assa,nesten som jeg har skrevet dette selv jo;-) Jeg å er så sliten at jeg snart ikke hvet hvor jeg skal gjøre av meg,enn å jeg er "bare" 3dager overtid........jeg har nå hatt sånn maserier/nedpress,menssmærter,vond rygg siden disse tider i går,ikke sluppet opp i det hele tatt nå...håper det tar seg opp nå da i natt også føder vi begge brått;-) Lykke til!!!!

Skrevet

Ikke for å dytte deg lenger ned i fortvilelsen, men det er vanlig med en liten blødning etter man har vært på kontroll hos jordmor - har hatt det to ganger den siste uken... Min propp forsvant ett døgn etter min første undersøkelse hos jormor (for en uke siden) og sitter fortsatt her uten en baby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...