Gå til innhold

Hehe! Litt festlig bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp støvsugd huset, og i mens jeg dreiv med det kommenterte min kjære mann at buksa mi (pysjbukse skal det sies) ikke satt skikkelig på... (veit at det ikke er særlig staselig å gå med pysjbukse dag ut og dag inn, men ettersom gutten vår er syk i dag, tok jeg meg den friheten) Trusa vistes ganske godt, uten at jeg brydde meg noe særlig om det. Jeg skulle tross alt bare støvsuge litt. Men han hadde tydeligvis problemer med det og sa at jeg faktisk hadde snøring på buksa og det bare var å knyte igjen... Han ble faktisk skikkelig irritert på meg og gadd ikke si hadet da han gikk ut døra for å dra på jobb! Jeg synes i grunn det var litt morsomt! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja da irriterte han seg mye over noe lite :)

Skrevet

Fint du klarer å se humoren i det. Det at han fokuserer på påkledningen din når du er hjemme og passer sykt barn OG gjør husarbeid sier vel sitt om modeheten hos din kjære(?) mann...

Skrevet

Her hadde det antagelig vært jeg som hadde blitt irritert. Hos oss hadde mannen min blitt kåt og kommet etter å kladdet mens jeg hadde irritert meg over at jeg ikke kunne få konsentrert meg om å bli ferdig med støvsugingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...