Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leita etter stelleveske, men ikke funnet det jeg leter etter...

Jeg synest i underkant av 1000,- (som det koster på Barnas Hus og andre baby butikker) for en veske er altfor dyrt, så lurer på om noen har tips..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt min veske på internett (jeg har bestilt en skip hop dash deluxe som passer mine og Mannens behov bra, vi ville ha en romslig unisexbag som var enkel å klipse fast på vogn og som ser ut som en messenger bag). Selv med porto og toll + avgifter sparer jeg 300-400 kr i forhold til å kjøpe her i Norge.

Søk litt på nett etter den vesken du vil ha - kanskje de har noe på eBay, i ordinære nettbutikker, eller hva med finn.no?

Skrevet

sniker innom fra 2. trimester.. Ville bare si at jeg så en stelleveske på sparkjøp som faktisk var veldig ordentlig! svart, klassisk... Og tror den kostet rundt 250kr :)

Har tenkt å kjøpe den selv :)

Skrevet

Jeg kjøpte stelleveske da jeg fikk mitt 1.barn. Men brukte den egentlig bare litt i begynnelsen, etterhvert har jeg brukt en litt finere vanlig veske! Det fungerer minst like bra (hvis ikke bedre)!

Jeg skal ikke bruke stelleveska igjen, selv om den var fin. hadde ikke giddet å kjøpe stelleveske hvis jeg var deg!:-)

Skrevet

Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har brukt stellevesken til min 10 måneder gutt. De få gangen jeg brukte den var vel i hans 2 første levemåneder, så ble det til at jeg fant andre løsninger.

På Ikea selger de stellematter seende ut som frosk og bamse -den syns jeg var genial! Jeg dytta inn våtservietter og et par bleier i den, og det var det jeg tok med meg når vi var på shopping eller kafe :)

Om man trenger å ha med seg flasker og mme, skjønner jeg jo at man trenger å dra med seg litt mer utstyr, og kanskje er stelleveske tingen da.

Skrevet

Jeg var alltid på farten med 1.mann og slet ut stelleveska jeg hadde da. Syns det var veldig greit å ha samlet alt på en plass og lettvint når pappaen skulle ut, da var det bare å dra med seg veska. Sist hadde jeg en brio-veske men syns den var alt for "løs". Alt veltet når jeg satte den på gulvet etc.

Tror jeg blir å gå for one-three-hill sin veske denne gangen, den er både romslig og stødig. Blir vel neppe å bruke den like ofte som sist nå som jeg får to barn å ta meg av, men noen turer og reiser blir det jo....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...