solei Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Jeg jobber egentlig turnus som sykepleier. Er veldig lei av det etter13 år og vil bare jobbe dagtid. Minn mann hadde snakket med min gamle sjef som nå er sjef for hjemmesykepleien. Jeg måtte begynne der etter endt perm og dagvakter var ingen problem. Jeg hadde tenkt å gå ekstra der jeg er siden en ikke kan få dagvakter fast. Jeg kunne begynne imorgen allerede. Men nå har ikke hjspl. vært attraktivt før. Men får jeg jobbe bare dagtid er jo det kjempeflott. Jeg er veldig fleksibel og kommer fort inn i nye ting. Det gjenstår bare å få småtten inn i barnehagen...søkte for 2år siden!!!! Jeg må ta fire mnd til med perm pga det..grrrr
solei Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Takker... Vi får se hva det blir til. Foreløpig er jeg låst hjemme. Men er glad jeg får sjangs til å bare jobbe dag...det er drømmen. Og samtidig gjøre det jeg liker! Lengter ikke tilbake til kveld-helg og høytider.
Rampongi Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Det skjønner jeg veldig godt. Står respekt av turnusjobberne synes jeg. Jeg hadde ikke klart det så lenge som du har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå