Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er i uke 20 nå, og jeg og samboeren min har ikke fått til sex siden vi fant ut at jeg var gravid. Jeg har NULL lyst, og det samme sier samboeren min. Det kan jo ofte være sånn at man i utgangspunktet ikke har noe lyst på sex, men når man begynner med litt småkosing og tukling så er man med allikevel. Men de få gangene vi har prøvd dette også, så funker det bare ikke for meg! Jeg tenner ikke og blir ikke våt i det hele tatt. Jeg syns dette er veldig trist, for det må jo være noe som har skjedd med meg etter at jeg ble gravid. Er det mange som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Nei, jeg ble helt omvendt... I alle fall da jeg var så langt på vei som deg. Kjempelkåt hele dagen... Hormoner er rare ting!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Jeg hadde ikke problemer med sexlysten når jeg var gravid. Men mannen min hadde derimot det. Vi hadde ikke sex etter uke 20. Etter fødselen var det min tur å ha manglende lyst og dette varte til barnet vårt var ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå