Gå til innhold

Oslo jenter med juni-babyer :)


Påanigen :)

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Jeg synes det kunne vært hyggelig å ta en oppsummering om hvem vi er og hvor vi bor i Oslo?

 

Jeg er 28 år og venter min første, det blir en jente - 11. juni. Jeg er egentlig fra Stavanger og er ganske ny i Oslo - bor på Vindern og gifter meg med vedens beste gutt om bare noen uker. Synes det hadde vært gøy å finne flere i min situasjon i området - hyggelig med trilleturer til sommeren. :)

 

Svangerskapet mitt har vært slitsomt til nå, med mye blødninger og kynnere. Heldigvis ser det ut til at jenta vår har det bra, og vokser og er veldig aktiv (særlig om natten;)

 

Hvordan er det med dere andre Oslo-jenter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33 år oppvokst i Oslo og venter barn nr 2, 8.juni;) Har en gutt på 4,5 år fra før som gleder seg stort til å bli storebror;)

 

Har hatt det litt som deg i svangerskapet, mye blødninger, kynnere og kvalme og veldig gjenkjennelig med mye aktivitet på nattestid;) Håper inderlig den rytmen forandres når den melder sin ankomst.

 

Bor nok et stykke unna vinderen. Bor på etterstad nær Vålerenga.

Noen andre som venter junibarn som bor i området?

 

Det finnes vel kanskje noen BIM-treff? Masse lykke til Mariko. En spennende tid;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 og bor på Mortensrud. Har ei jente på 1,5 år og har termin 26.juni. Lille i magen er veldig aktiv på natta her og:-) Sier snart farvel til gode netter med sammenhengende søvn på en god stund...

 

Lykke til jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 34 år og venter nå en jente rundt 10. juni. Jeg skal føde på ABC-avdelingen på Ullevål. Fra før har jeg en sønn på 9 år og en "bonussønn" på 10 år. Vi bor på Abildsø.

 

Trilleturer etter hvert høres hyggelig ut. Manglerud er jo rett ved her og Vålrenga er jo ikke så veldig langt unna det heller.

 

Hatt diverse plager, og jobber nå 60 % og føler at det hjelper veldig å ta det litt roligere.

 

 

 

Ønsker alle her lykke til med resten av svangerskapet og påfølgende småbarnstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 22 år og venter min føste, en liten pike 1 juni. Skal føde på ABC klinikken på Ullevål jeg også!

 

Bor med samboer på Grunerløkka.

 

Flere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

jeg er 29 år og venter en liten gutt (vår første) 12 juni.

 

Jeg er opprinnelig fra Sandnes men har ikke bodd "hjemme" de siste 7 årene. Jeg befinner meg for øyeblikket på sagene/bjølsen og vi blir nok her ut sommeren/høsten iallefall.

 

Jeg skal føde på Bærum sykehus når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

 

Jeg er 31 år og venter min andre jente 16 juni, har ei prinsesse på snart 9, så føler meg som førstegangs igjen.. :S

Har fødeplass på Ullevål

 

Jeg er gift og bor i Vika. Jeg er opprinnelig fra nord-norge men har bodd i Oslo i snart 13 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

 

jeg er 25 år og vi venter vårt første barn 7.juni,ei jente <3

bor og jobber i oslo.. bor på bjølsen..

 

vi gleder oss sånn!! begynner å nærme seg nå.. skal føde på ulevåll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej=)

 

Jag är 31 år och väntar vårrt första barn 20 juni (en jente). Jag är från Sverige men har bott i Oslo i snart 11 år. Är sambo och hoppas å drömmer om att bli gift=)

 

Bor på Ensjø och stortrivs!!

 

Skall föda på Ahus..

 

Väntar å väntar å shoppar=) Hoppas att de neste 95 dagarna skall gå fort fort fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 31 år og har termin 29. juni. Jeg er gift og bor på Grünerløkka.Vi venter ei lita jente og skal føde på ABC-klinikken.

Veldig hyggelig å få til et trilletreff med andre mødre i nærheten en gang på sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se så mange junimammaer her inne som holder til i Oslo:)

 

Selv er jeg 26 år, bor i Gamlebyen og venter ei lita tulle 30 juni. Har fødeplass på ABC på Ullevål, førstegangsfødende.

 

Trilletur i sommer høres knallbra ut, det syns jeg vi må få til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kikade in lite på juniklubben sjælv tillhører jag mai klubben, men tænkte att det spelar væl inte så stor roll:)

Jag ær en svensk jenta på 23 år som ventar vårt førsta barn 1 mai. har varit i Oslo i 3 år. Vi bor på Løren jag og den absolut bæsta:) Det blir brøllop før vår del i augusti i år så det kænns som ett vældigt bra år :) Har fødeplass på A-hus og håper att dagarna går fort nå!

 

Trilleturer låter veldigt hyggelig og jag ser fram emot VÅREN!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift jente, 26. Venter barn nr 2. Bor på Grunerløkka sammen med mann. pus og datter på 1 år og 3 mnd:) Fødeplass på Ullevål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

 

Jeg 24 år, er opprinnelig fra Stryn og bor sammen med min kjæreste på Ullern. Har bodd her i 2 år, så er ganske ny her selv. Venter på at en liten prins skal komme rundt 2 juni :) Dette er vår første. Har også hatt mye problemer i svangerskapet, så gleder meg stort til at han skal komme nå ;)

 

Veronicass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 34 år, og venter nr. 2. Har en jente på 2 og 1/2 fra før.

 

Vi bor på Grünerløkka, ihvertfall foreløpig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten også fødeplass på ABC på Ullevål. Så gøy at det er så mange av oss som skal dit. Kanskje vi ses der? :-)

 

Og for dere som er førstegangs på ABC - det er det beste stedet du finner! Var der med lillejenta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Jeg er 33 år, har ei lita jente på 2 og 1/2, venter en gutte- tutt 29 Juni på Ullevål og bor på Ekeberg. Noen flere i området???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke være noe særlig inne på BIM-sidene, men ønsker og komme i kontakt med andre fra Oslo med termin i Juni.

 

Selv er jeg snart 28 år, venter en liten gutt 3 juni (vår første)

Bor på Manglerud.

 

Hadde vært utrolig hyggelig med trilleturer til sommeren.:-)

 

Er det noe BIM-treff for jentene i denne "gruppa"?synes det kunne vært koselig og møte andre gravide, og holde kontakt etter fødsel:-)

 

Ha en flott dag jenter!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 24 om tre uker og bor på Tøyen med samboern. Vi venter vårt første barn, en liten prins, 8. juni. Skal føde på SAB og er egentlig ikke noe bekymret for den negative medieomtalen de har fått denne vinteren/våren. Desto viktigere er det vel for dem å få rettet opp i inntrykket fremover tenker jeg.. :) Jeg kjenner ingen andre på min alder som er gravide eller som har en baby i byen, og syns det hadde vært kjempestas med noen trillebuddies til sommern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi så gøy å tenke på at noen av oss sikkert vil ligge på sykehuset samtidig.. :)

 

Fyller 28 år til sommeren, flyttet ned fra tromsø i september og kjenner få i Oslo. Bor i Kværnerbyen (mellom vålerenga og ekeberg) og venter en baby 9.juni. Vet ikke sikkert kjønn enda, så det blir spennende :)

 

Hadde vært supert og herlig å bli kjent med flere junimammaer, kanskje havner noen av oss i samme barselgruppe? Evt BIM-treff går an. Lykke til med tiden framover i allefall! (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg bor på Rosenhof, så vi er nesten naboer:))

Venter på vår første baby, termin er satt 9.juni. har nettopp blitt 30 år og er gift. opprinelig er jeg fra Litauen, men har bodd i Norge 10 år nå.

Trillebuddies ønsker jeg også, eller kanskje en kopp kaffe før det også for å bli litt kjent..

Hvis det høres greit ut, skriv mail til meg på [email protected]

Hilsen,

Laura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe surra:)) trodde at sendte det til en av dere! uansett, noen gravide som er i nærheten, som ønsker å ha det litt sosial i "nabolaget", ta kontakt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle fått til et lite Oslo-treff i slutten av april eller i mai en gang? Morsomt å dele erfaringer og sammenligne mager, he-he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...