Gå til innhold

Nyter alt.....:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyter å gå gravid for tiden :) Ser magen vokser, kjenner mer og mer liv inni der, fått svangerskapsdilla (hehehehe) på epler, ser mine to gutter vokse og bli mer spente på å bli storebrødre, mannen steller og duller rundt meg og sitter å snakker med magen min og gleder seg like mye som ungene til å få ny baby i hus, sola skinner, og våren er i anmarsj for fullt <3 Livet kan nesten ikke bli bedre for tiden :) Selvsagt følger det plager med nå også, men det er det såååå verdt når man vet hva som venter i august :)

Måtte bare dele dette med dere :) Og håper andre har det like bra, og dere som ikke har det, det er alltid et lys i enden av tunnelen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et koselig innlegg:)

 

Samma her, er det ikke herlig?!! Jeg føler meg så utrolig heldig, selv om jeg sitter innesperra på jobb og ser ut på det nyyydelige "nesten-vår"-været...

 

Kos deg masse med magen:)

Skrevet

Ja livet er herlig for tiden :) <3

Skrevet

Heeeeelt enig :D

Livet smiler til oss og vi smiler tilbake, LYKKE <3

 

Hipphurra

Skrevet

Så deilig skrevet, helt enig!!

Vi er sååå utrolig heldige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...