2 prinser:) Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Man tar giftering/forlovelsesring og holder over magen i et hårstrå? Hva er det om den går i sirkel? Hva er det om den går fram og tilbake? Noen som kan gi meg svar på dette:)
ellaaa Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 hvis den går i sirkel =jente hvis det går frem og tilbake = gutt sist viste det gutt hos meg og det stemte. jeg vet ikke hvor tidlig man kan gjöre det egentlig.. jeg har også gjort den her testen over mitt håndledd, og den skal visst vise alle barn du skal få..gjorde den for noen år siden og fikk opp gutt-jente-gutt..har en gutt og er gravid nå så vi får se etter UL om det stemmer
Sesilia Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Sist viste den gutt - og det ble det! Nå viser den jente - og det blir spennende å se... Hvilken vei går ringen for deg?
jula Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 har stemt på meg begge gangene:-) først jente og nå venter jeg en gutt om ca 14dager:-) tatt den testen ganske tidlig begge gangene
2 prinser:) Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Denne gangen går de i sirkel..og mena å hugse at den gikk fram og tilbake sist. Skal på ny ultralyd imorga så da blir de spennende å se:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Med førstemann viste den gutt, og det ble det. Når går den i sirkel, blir spennende å se ) Tror vel egentlig ikke at det er noe i det, men litt rart er det at det viser det samme hver eneste gang jeg gjør det )
trebarnsmor21år Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Funker denne testen på tvillinger? hehe Vet ikke kjønn ennå, får vite det på tirsdag, men er såå spent! Hva om det er gutt og jente? Hmm...
påtjukken Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 har stemt på meg begge gangene.. gikk i sirkel sist og det ble jente gikk frem og tilbake denne gangen og no ligger en gutt i magen.)
sprellemor Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Hva hvis det er litt vanskelig å se om den går ferm og tilbake eller i sirkel? Prøvde to ganger, og den første gangen virket det som den gikk ferm og tilbake, og den andre gangen frem og tilbake, men liksom litt mer i ring. Men babyen begynte å sparke :-) Jeg får vel bare vente og se.
Lucia85 Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 min gikk fram og tilbake hver gang jeg testet tette nå nettopp, prøvde med min og så med min kjæres forlovelsesring samme resultat hver gang, og den gikk kraftig fram og tilbake! kanskje gutt ja? det som er magefølelsen ^^ min nr 2 dette her!
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 Er det noen bestemt måte man skal holde armen når man gjør dette? Ringen går på kryss og tvers og i ring alt etter som om jeg støtter armen på noe eller ikke! Får jeg kanskje hemafroditt neste gang jeg da? hehehe
Lova80 Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 En som er litt "småsynsk" ifølge henne selv tok den armtesten på meg, hun spådde 2 kommende gutter, noe jeg idag har fått:-O Så jeg får vel ikke flere barn jeg nå da....?
2 boys & now pink Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Må det være forlovelsesring/giftering??? Hva med oss som ikke har fått noe sånt, kanke vi teste?
Fruen+jente okt.10 Skrevet 15. mars 2010 #14 Skrevet 15. mars 2010 Måtte bare teste dette. Den gikk definitivt frem og tilbake. Og jeg har som har hatt på magefølelsen at det er en gutt:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. mars 2010 #15 Skrevet 15. mars 2010 æ har lært at runding e gutt og frem å tilbake er jente.. Det stemte værtfall med Mathias, men vet jo ikke hva vi skal ha nå, men ifølge ringen ei jenta!
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 15. mars 2010 #17 Skrevet 15. mars 2010 Viste jente på 1, svangerskap.ble ei jente også. Nå viser den en gutt,men i følge 3 ul,blir det ei jente til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå