Gå til innhold

Klaging!

Anbefalte innlegg

Skrevet

J... kynnere og hel... bekken!.

Har 32 dager igjen og nå har bekkenet slått seg helt på vranga, klarer nesten ikke og gå opp trappa. Smarte meg skulle ut en tur i går og klarte som vanlig og skli litt på isen, og det hogg til i bekkenet. Fy f...

Så var det disse kynnerene da som kommer samme hva man gjør, legger seg reiser seg lager mat eller bare glor på tv.

Ikke lett og være gravid med alle disse j plagene og en på 20 mnd og en 4 åring i tillegg, man kan liksom ikke legge seg ned og syns så synd på seg selv og forlange oppvartning hele tiden. Nå har gubben gått på jobb og kommer hjem 23.00 i kveld, så jeg må lage middag, lage kvelds, stelle og legge alene.

Jaja alt går bare man tar tiden til hjelp.

Litt klaging i dag, sikkert bedre i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke godt ut! vet hvordan bekkenproblemer er VELDIG godt men har heldigvis ikke vært plaget av mye kynnere da.

Man må få lov å lette på trykket med litt klaging av og til, ellers blir man jo helt gaaaal!

Håper du føler deg bedre i morgen!

Skrevet

Uff!! det hørtes kjent ut. Har også ei på 4 som er i bhg.. og ei på 17 mnd som er hjemme med meg om dagenen.... det er jammen meg bare så vidt energien holder ut dagen...

Og natta er et spetakkel uten sidestykke her hjemme...

ja ja har 39 dager igjen og gleeeeeder meg til fødselen er over...

Lykke til videre da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...