Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hvor gammelt må barnet være for å ha utbytte av senteret? Hvordan er det å ha med seg småsøsken på 1-2 år som kan gå selv. Er det så mye kaos der at det ikke er å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Jeg vil si at det gøy for barn fra 6-7 år hvis de er rett type (interessert i å trykke på knapper og finne ut, sjekke). Fullt utbytte har de nok ikke før 10-11 år. Småsøsken på 1-2 vil ikke ha så mye glede av det, annet enn å se på folk. Lille var med oss dit da hun var 3-4 mndr og bare lå i vogna. Nå er hun snart to år og jeg ville tenkt meg om en gang til.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Ok - takk for svar. Da utsetter vi det nok litt tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Tja, det kommer litt an på vil jeg si. Skal dere gå en ukedag eller i ei helg? I helga er det ofte mye folk, og trangt om plassen. Da egner det seg ikke så godt for smårollinger. På en ukedag kan det være bedre plass, og da kan en småtass tumle litt omkring, men utstillingene er egentlig ikke tilpasset så små barn, så du må passe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå