Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har begynt på antibiotika for 3 dager siden, og har forstoppelse fra helvete, og det er ikke no særlig å gå med det. Hva kan hjelpe og ha rask virkning?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Lactulose eller Duphalac Biola eller annet med melkesyrebakterier, Idoform. Dette bør man begynne med samtidig som man begnner på antibiotikaen. Svisker, olje, yoghurt med linfrø, lakris. Ikke noe behagelig med forstoppelse, men ofte må man bare ta tiden til hjelp. Min erfaring er at det er lite som funker akutt.
blond Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Rosiner Jordbær Fiberrik (en slags knekkebrød) Svisker Fiken Lakris (f.eks Panda lakris eller ekte lakris) Rå gulrøtter Havregrøt uten melk med linfrø Loppefrø Kiwi Lactulose/Vitalac/Duphalac Drikke mye vann jevnt utover dagen Fysisk aktivitet, gjerne en rask tur før frokost Pærer Frukt&fiber (tyggetabletter fås kjøpt på helsekost eller apoteket)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Biola...Blåbærsyltetøy...svisker...2 pakker svart fishermann:) Klyster,...hehehe -merkelig med forstoppelse på antibiotika..Legen min sa det var omvendt:) at jeg nok kom til å fly ofte på toa...og jepp...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Ye vann, bra med fiber og svisker virker for de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå