Gå til innhold

modnings akupunktur- noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det værdt penene ?:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*pengene :-)

Skrevet

Jeg har vært én gang, og skal gå et par ganger til, så får vi se om det er verdt det... :o)

Skrevet

Det återstår at se...

Prøver jeg og å håper på effektive rier!

Skrevet

Hei jeg har vært å tatt det 5 ganger,har termin nå til søndag og vips så gikk vannet imorres,vært på sykehuset og tatt ctg og venter nå på at riene skal komme. hvis ikke de kommer blir jeg satt igang imorgen tidlig.

Så personlig tror jeg det hjelper m at man ikke går over tiden.

Skrevet

Nå betalte jeg ingenting da, siden de satte dette på sykehuset 2 dager før jeg ble satt i gang. Men jeg tror det hadde sin effekt, da jeg 2 dager seinere bare trengte 1 tabl. før riene startet og 4 1/2 time seinere ble gutten min født, 16 dager før termin.

Skrevet

Jeg har vært på 3 behandlinger.. Har 9 dager til termin. Sist gikk jeg til to behandlinger og fikk 8 dager før. Men vet jo ikke om det var akupunkturen som gjorde det... men turte ikke å la være denne gangen;)

Blir spennende å se!

Skrevet

Jeg gikk til det sist. Fødte 4 dager før termin og hadde en grei fødsel. Om det var akupunkturen som hjalp er umulig å si. Har ikke tatt det nå så håper jeg ikke angrer. Men det skal vel egentlig ikke være for å føde før termin, men for å gjøre åpningsfasen lettere sånn jeg har forstått det..

skal tro om det er for sent for meg å begynne å ta det nå! fikk litt nerver plutselig;)

Skrevet

Jeg ringt jm som gjør det i stad, og ho sa at det gjorde modnings og åpningstiden kortere og at fødselen skal gå litt lettere, men hun kunne ikke garantere at ungen kom før. Og hun begynte vanligvis ikke før i uke 37, men jeg skal nok få grint meg til å begynne i uke 35! For jeg nekter gå over denne gangen, jeg er sååå uenig med legen om termin. Så han har lovet at jeg ikke skal gå over, men vil jo gjerne at kroppen skal starte av seg selv denne gangen! Kosta 300 første gang og 250 eller 200 de neste gangene..Håper det hjelper!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...