Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Jeg vet at det var en test på dette for en god stund siden, men jeg finner den ikke igjen..... Noen som kan hjelpe meg å finne den?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 nei, me jeg vet at jeg på det aller aller varmeste anbefaler Stokke tripp-trapp-stol:) Den er utrolig stabil og umulig å velte og kan brukes leeeeeenge:) De er dyre, men hvis du leter litt på Finn så kan du finne pent brukte stoler til ca 400,- Vi kjøpte 2 stoler med en gang vi fant i nærheten av der vi bor. Alltid kjekt å ha. I bhg til sønnen min har de Brio tripp-trapp-stoler og de er veldig lett å velte. Min sønn klarte i en alder av 10 mnd å sparke i bordkanten og velte stolen baklengs i murgulvet med hodet først...... ikke en hyggelig opplevelse..... Så Brio sine anbefaler jeg ikke i alle fall:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Ja jeg vet at Stokke sine er gode, men mener å huske at det var en annen som kom best ut, så tenkte å sjekke Godt å vite at Brio sine ikke er å satse på da! Vil jo ha det som er tryggest mulig for disse småe sjarmtrollene våre ))
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article362154.ece Her er de testet vettu:) her vinner faktisk den stolen som jeg fraråder..... Den tippa veldig lett og det skjedde flere ganger (med andre unger) i bhg til gutten vår
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Der var den ja Stokke sin kom jo faktisk "bare" på 4 plass den.... Hmmm.... Men siden dere har dårlig erfaring med at Brio sin velter, vil jeg alikavell ikke velge den selv om den kom best i test!
SpongeBob Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er også veldig begeistret for Stokke sin tripp-trapp, brukes nå av andremann her i huset etter å ha vært arvet - tror opprinnelig eier kan øvelseskjøre, og lillesøstera ble tenåring nettopp:) Utrolig slitesterk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå