Gå til innhold

Test på barnestol (som type stokke tripptrapp osv.)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg vet at det var en test på dette for en god stund siden, men jeg finner den ikke igjen.....

Noen som kan hjelpe meg å finne den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, me jeg vet at jeg på det aller aller varmeste anbefaler Stokke tripp-trapp-stol:) Den er utrolig stabil og umulig å velte og kan brukes leeeeeenge:) De er dyre, men hvis du leter litt på Finn så kan du finne pent brukte stoler til ca 400,- Vi kjøpte 2 stoler med en gang vi fant i nærheten av der vi bor. Alltid kjekt å ha.

I bhg til sønnen min har de Brio tripp-trapp-stoler og de er veldig lett å velte. Min sønn klarte i en alder av 10 mnd å sparke i bordkanten og velte stolen baklengs i murgulvet med hodet først...... ikke en hyggelig opplevelse..... Så Brio sine anbefaler jeg ikke i alle fall:)

Skrevet

Ja jeg vet at Stokke sine er gode, men mener å huske at det var en annen som kom best ut, så tenkte å sjekke :P

Godt å vite at Brio sine ikke er å satse på da! Vil jo ha det som er tryggest mulig for disse småe sjarmtrollene våre :)))

Skrevet

Der var den ja :)

Stokke sin kom jo faktisk "bare" på 4 plass den.... Hmmm....

Men siden dere har dårlig erfaring med at Brio sin velter, vil jeg alikavell ikke velge den selv om den kom best i test!

Skrevet

Jeg er også veldig begeistret for Stokke sin tripp-trapp, brukes nå av andremann her i huset etter å ha vært arvet - tror opprinnelig eier kan øvelseskjøre, og lillesøstera ble tenåring nettopp:) Utrolig slitesterk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...